• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community In Demeter's naam

DeletedUser11438

Gast
Ben zelf ook niet vies van beetje goudgebruik maar zo kort op elkaar al die events...
We hebben net een krappe maand kunnen spelen en sommigen hebben alle beloningen van vorige events nog niet eens opgemaakt. Niet normaal hoeveel moeite Inno doet om zijn eigen spel om zeep te helpen.

Logisch dat er geld verdiend moet worden maar wat is het toch eigenlijk gewoon K** met peren al die events...

En het eerdere commentaar klopt ook ja, alweer een kookpot waarbij je gewoon kan kopen wat je wil.
Kom eens met iets origineels Inno. Jullie vangen toch ondertussen al wel meer dan genoeg zou je zeggen
 

DeletedUser25554

Gast
Ben niet zo van het klagen, maar moet wel zeggen dat er de laatste tijd wel erg veel evenementen zijn
Ik ben het er ook mee eens dat dit concept niet origineel meer is, maar ben wel blij om te zien dat er nog wordt geprobeerd om het wat af te wisselen, bijvoorbeeld met dat rad uit het winterevent

Degenen zonder grote portemonnee die op Sparta willen spelen gaan het lastig krijgen. Er valt wat voor te zeggen dat de beloning naar grootte van de speler is. Volgens mij liggen die grenzen op 10 en 50.000 punten, maar degenen die daar momenteel aan de top staan hebben de eerste grens al gehaald en zullen zonder twijfel een aardige goudvoorraad. Dus het komt erop neer dat ze meer kunnen kopen en vervolgens worden ze nog beloond ook met grotere bonussen.
Ik zou, zeker als een wereld net van start is gegaan, kijken of die grenzen niet iets veranderd kunnen worden, naar 50 en 100.000 punten of iets dergelijks. Zodat in de eerste 2/3 weken in ieder geval iedereen gelijke beloningen krijgt, dan is het aan de speler zelf om te bepalen hoe vaak hij/zij die beloning koopt(want daar komt het wel op neer met zulke evenementen)


Maarrr.. Ik stop zelf ook niet bijzonder veel goud in het spelletje, maar met de invoer van de goudhandel moet het toch voor iedereen mogelijk zijn om dankbaar gebruik te kunnen maken van een evenement. Het tactisch spelen heeft in mijn ogen een andere betekenis gekregen, maar als je het op een verstandige wijze aanpakt hoef je zelfs met een evenement niet onder te doen voor de grootgoudgebruikers
 

DeletedUser26242

Gast
Ben niet zo van het klagen, maar moet wel zeggen dat er de laatste tijd wel erg veel evenementen zijn
Ik ben het er ook mee eens dat dit concept niet origineel meer is, maar ben wel blij om te zien dat er nog wordt geprobeerd om het wat af te wisselen, bijvoorbeeld met dat rad uit het winterevent

Degenen zonder grote portemonnee die op Sparta willen spelen gaan het lastig krijgen. Er valt wat voor te zeggen dat de beloning naar grootte van de speler is. Volgens mij liggen die grenzen op 10 en 50.000 punten, maar degenen die daar momenteel aan de top staan hebben de eerste grens al gehaald en zullen zonder twijfel een aardige goudvoorraad. Dus het komt erop neer dat ze meer kunnen kopen en vervolgens worden ze nog beloond ook met grotere bonussen.
Ik zou, zeker als een wereld net van start is gegaan, kijken of die grenzen niet iets veranderd kunnen worden, naar 50 en 100.000 punten of iets dergelijks. Zodat in de eerste 2/3 weken in ieder geval iedereen gelijke beloningen krijgt, dan is het aan de speler zelf om te bepalen hoe vaak hij/zij die beloning koopt(want daar komt het wel op neer met zulke evenementen)


Maarrr.. Ik stop zelf ook niet bijzonder veel goud in het spelletje, maar met de invoer van de goudhandel moet het toch voor iedereen mogelijk zijn om dankbaar gebruik te kunnen maken van een evenement. Het tactisch spelen heeft in mijn ogen een andere betekenis gekregen, maar als je het op een verstandige wijze aanpakt hoef je zelfs met een evenement niet onder te doen voor de grootgoudgebruikers

volledig mee eens
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser26335

Gast
Er zitten wel interessante beloningen bij, dus ik ga de komende 15 dagen koken.
 

DeletedUser20232

Gast
Dit event is maar weer eens de zoveelste kopie van de vorige events, pff zie niet in wat hier leuk aan is buiten het feit dat iedereen meteen voor de mythische eenheden kiest.
Ze zouden beter eens gaan kijken wat hun andere buren (zoals Forge of empires) van evenementen uitbrengen, laatste event die ik daar heb meegespeeld was het halloween event, hier op grepo was dat net hetzelfde zoals nu, daar op forge of empires moest je raadsels oplossen.
 

DeletedUser19428

Gast
ik heb het vermoeden dat dit te maken heeft met het liefdeskusjes event.
Vorig jaar gaf dit event ook problemen en liepen de servers door dat rot event vast
sinds dit event van kracht is is bij mij op sparta ook de bug van kracht die al aangeven is in de ticket dat de pannen van gisteren niet verdwenen zijn.
 

DeletedUser20277

Gast
Het zal ook eens allemaal goed lopen. Elke keer de zelfde evenementen en nog kunnen ze het niet zonder fouten laten lopen.

Maakt verder niet veel uit. Zo blijft me goud voorraad iets langer op peil ;)
 

DeletedUser26458

Gast
hoop dat ze snel reageren op deze bug heel mijn planning loopt in de soep........ :(
 

DeletedUser20048

Gast
Ik weet dat dit off-topic is, maar ik zie geen topic over het Valentijnsevent dus ik wil hier graag mn vraag stellen.

Waarom hebben we een krab als award bij een zeemeermin event.
Hadden ze dan niet gewoon die zeemeermin erop kunnen zetten ipv de krab?
Ik zie t verband niet :confused:
 

DeletedUser19428

Gast
wie heeft er last van dat de server ontzettend traag is door die zeemeermin event?
heb alles al gedaan zoals cookies verwijderen en chase legen maar niks helpt 5 min is het goed en dan weer een drama
blijf bezig zo.
aan mijn internet verbinding kan het niet liggen want het is een glasvezelnetwerk en heel snel
 

DeletedUser20232

Gast
wie heeft er last van dat de server ontzettend traag is door die zeemeermin event?
heb alles al gedaan zoals cookies verwijderen en chase legen maar niks helpt 5 min is het goed en dan weer een drama
blijf bezig zo.
aan mijn internet verbinding kan het niet liggen want het is een glasvezelnetwerk en heel snel

Heb ik ook, dat laadicoontje komt vaker te voorschijn en is langer zichtbaar dan normaal.
 
Bovenaan