• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

In en uit vakantiemodus??

DeletedUser

Gast
Kan het volgende:

- een speler die ik wil aanvallen blijkt een tijd in vakantiemodus te zijn.
- vanmorgen check ik en is die niet meer in VM
- ik stuur een aanval en kan een opstand starten om 11.17 uur.
- ik plan de overname, wil nu alles beginnen sturen... en plots is die opnieuw in VM???
verward2.png


Bij navraag op ons interne forum, blijkt die speler naar believen in en uit VM te gaan, als er gevaar dreigt... een tikkeltje frustrerend, maar vooral vreemd, want in de wiki staat dat VM pas ingaat na 48 uur...

Ik zet hier de naam van de speler nog even niet, want mocht blijken dat er niets aan de hand is, dan wil ik die niet vals beschuldigen.
 

DeletedUser

Gast
AW: In en uit vakantiemodus??

Ik zou zeggen dat het niet kan.

Vakantiemodus eindig 's avonds op z'n vroegst. Als hij dan vakantiemodus meteen doet begint die 2 dagen daarna. Jij wil jou opstand de avond erna doen, dus het zou moet lukken. Vreemd dit.
 

DeletedUser

Gast
AW: In en uit vakantiemodus??

Dat dacht ik ook.

Maar misschien was hij heel even uit VM en dan weer meteen in VM, toevallig zo'n 48 uur geleden...

Maar dan vind ik dat ook een vervelende manier van spelen: in VM gaan, even weer uit VM gaan, paar dingen bouwen of troepen trainen of OS sturen en dan weer in VM... pffff.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: In en uit vakantiemodus??

Dat dacht ik ook.

Maar misschien was hij heel even uit VM en dan weer meteen in VM, toevallig zo'n 48 uur geleden...

Maar dan vind ik dat ook een vervelende manier van spelen: in VM gaan, even weer uit VM gaan, paar dingen bouwen of troepen trainen of OS sturen en dan weer in VM... pffff.

dat kan hij niet blijven doen, hij heeft maar 42 dagen vm, dus gewoon blijven aanvallen dan lukt het vanzelf ;)
 
Bovenaan