• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Inlog scherm

DeletedUser

Gast
Hallo allemaal.

Ik keek de Devblog eens door, en toen kwam ik tot een ontdekking. Er komt dus een nieuwe interface, een modernere, mooiere interface. Maar, is het dan niet tijd dat ook het inlogscherm veranderd word. Daarom heb ik besloten deze discussie te starten.

Zelf heb ik een beetje zitten knutselen. Ik nam een paar foto's en achtergronden van sites van Grepolis, en zo is deze interface ontstaan.
phm.png
Deze interface is moderner, overzichtelijk en (al zeg ik het zelf) mooier als de huidige inlogscherm. Verder heeft het dezelfde functie's en toegankelijkheden als de huidige inlogscherm.

Dus, wat vinden jullie? Moet Grepolis voor een nieuwe interface gaan, of is de huidige goed? En als Grepolis voor een nieuwe inlogscherm moet gaan, wat vinden jullie dan van mijn voorbeeld (als je zelf een nieuwe inlogscherm wilt maken en publiceren zet ik het er graag bij)?
 

DeletedUser20724

Gast
deze inlogpagina is best wel mooi, zeker leuk als er ook een nieuwe interface komt.
 

DeletedUser

Gast
Ook dat hoort inderdaad in het interface...dus ik denk dat ze het inlogscherm ook wel zullen aanpassen...maar wel een mooi knutselplaatje van je -Ted.
 

DeletedUser

Gast
Ook dat hoort inderdaad in het interface...dus ik denk dat ze het inlogscherm ook wel zullen aanpassen...maar wel een mooi knutselplaatje van je -Ted.

Dat verwacht ik ook, maar gezien ik er niets over zag staan op de DevBlog startte ik het alsnog.

Dankjewel voor de complimenten trouwens.
 

DeletedUser20686

Gast
Er staat wat nieuws aan te komen, zag er best goed uit moet ik zeggen!

En de jouwe zeker ook -Ted.
 

DeletedUser

Gast
Mooi gemaakt, maar denk iddi ook dat er iets anders komt.
 

DeletedUser

Gast
Er staat wat nieuws aan te komen, zag er best goed uit moet ik zeggen!

En de jouwe zeker ook -Ted.

Bedoel je de interfaces die onder de Dev. Blog stonden of zijn dat interfaces die alleen onder de Game moderator's zijn?
 

DeletedUser13872

Gast
Who Ted applausje voor jou vriend, denk dat dit even wennen is maar zeker mooi.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wow fantastisch gedaan Ted dat doe ik je niet na :O Ziet er een stuk beter uit als die we nu hebben;) En als volgens Relax de nieuwe ongeveer net zo mooi is heb ik hoge verwachtingen.
 
Bovenaan