• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Inno belofte niet nagekomen

DeletedUser

Gast
Hallo allemaal.

Door de laatste veranderingen, waarvan de meeste het spel te erg veranderen, ben ik gestopt met spelen. Dit is dan ook het laatste topic dat ik open en bij houd.

Nou viel het mij bij de eilandopdrachten al bij de eerste minuut op dat er iets is dat Innogames beloofd had maar niet is nagekomen. Er stond namelijk dat je je meer als een leider zou voelen. Maar, het enige wat er veranderd is is dat je nu elk uur 2 à 3 extra klikjes doet. Je leest niet naar waar het over gaat, maar je kijkt gewoon wat het oplevert en wat je er voor moet doen. Dat zijn mijn ervaringen tenminste.

Toen ik bij de eilandopdrachten las wat het zou zijn stond er dit:
Kroenuh zei:
Alle spelers zijn heerser van zijn/haar eigen land in Grepolis. Eiland opdrachten zullen een beter gevoel geven bij deze bijzonderheid door je te confronteren met moeilijke beslissingen.

Er zullen verschillende taken zijn om deze eiland opdrachten te voltooien, die je ook zullen belonen met een mooie beloning. Elke eiland opdracht bestaat meestal uit een agressieve of een wijze beslissing, die jij kan maken.

Maar de opdrachten moeten, en kunnen, echt veel beter. Dus als ik Inno was zou ik er wat aan doen.

Wat vinden jullie jongens?
Doet Innogames het goed?
Wat kan beter?
En vinden jullie dat Inno de belofte is nagekomen wat betreft de eilandopdrachten?

Ik ben benieuwd jullie mening te horen.
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij komen er bij de volgende update een heleboel nieuwe opdrachten bij, dit was nog maar een voorproefje.
 

DeletedUser18363

Gast
Het verhaaltje lees ik idd nooit.
Gaat mij om wat ik ervoor moet doen en krijg.
 

DeletedUser

Gast
Hoewel ik de opdrachten nu ook niks vind, is de belofte wel nagekomen.
Ik zie inderdaad graag verbetering, maar dat wat ze hebben gezegd is ook gewoon gebeurd.
 

DeletedUser

Gast
Eens met Ted; ze beloven moeilijke beslissingen en geven iets waar je totaal niet hoeft bij na te denken (of wat je inderdaad zelfs niet leest).
 

DeletedUser

Gast
allemaal heel leuk die opdrachten...
maar van mij mag t allemaal weer mooi teruggedraaid worden, en deze vertroeteling in de prullenbak smijten.
 

DeletedUser

Gast
Veel meer dingen van innogames zijn prut, niet alleen dit, ze beginnen echt een beetje te falen,

Ooit was dit een top spel, nu begin het een kinderachtig AoE lijkend spel te worden, dat is niet goed.
 

DeletedUser

Gast
De opdrachten zijn wel leuk en aardig, handig voor de groei, maar ze verprutsen het spel gewoon je krijgt telkens dezelfde, na een tijdje zie je geen nieuwe meer voorbij komen. Ook de nieuwe opbouw van je stad, dat je tempel al super snel kunt bouwen, en die überlange intro, die kunnen allemaal weg, puur prutswerk, ze zorgen er alleen maar voor dat spelers met goud NOG een grotere voorsprong krijgen nop de rest.

Mede dankzij tijdgebrek en dit ben ook ik gestopt.
 

DeletedUser

Gast
De opdrachten zijn wel leuk en aardig, handig voor de groei, maar ze verprutsen het spel gewoon je krijgt telkens dezelfde, na een tijdje zie je geen nieuwe meer voorbij komen. Ook de nieuwe opbouw van je stad, dat je tempel al super snel kunt bouwen, en die überlange intro, die kunnen allemaal weg, puur prutswerk, ze zorgen er alleen maar voor dat spelers met goud NOG een grotere voorsprong krijgen nop de rest.

Mede dankzij tijdgebrek en dit ben ook ik gestopt.

Je hebt 100% gelijk..
Al deze nieuwe updates zijn eigenlijk gewoon goud updates.
Enkel goudspelers halen er voordeel uit.
 

DeletedUser

Gast
Overigens, als Inno een verklaring aan mij kan geven hoe het komt dat ik sinds deze updates zijn doorgevoerd geen een keer top-50 meer heb gestaan, zowel niet aanvallend als punten, zonder de update konden spelers zoals ik (zonder goud, enkel bestuurder de eerste 28 dagen) makkelijk top-50 staan de eerste week/weken. En nee, dit ligt niet aan mij, niks veranderd aan mijn speelstijl, ik ben nu meer online dan ooit te voren (voor de lol even tijdelijk op Athene gestart), farm zo'n 9 uur per dag, normaal 7.
Juist ja, puur voor het goud die nieuwe updates.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Waarschijnlijk omdat de nieuwe 'topspelers'' zo'n 50 euro per dag aan goud uitgeven, en het idee achter Freemium spellen is nu eenmaal dat mensen die geld spenderen voordeel hebben.
 

DeletedUser

Gast
Ik speel dit spel nog niet zo lang dus de veranderingen vallen mij niet echt hard op maar welke dingen zijn erbij gekomen die premium gebruikers meer hebben? Eilandopdrachten heeft iedereen lijkt mij zo...
 

DeletedUser

Gast
Ik speel dit spel nog niet zo lang dus de veranderingen vallen mij niet echt hard op maar welke dingen zijn erbij gekomen die premium gebruikers meer hebben? Eilandopdrachten heeft iedereen lijkt mij zo...

Eilandopdrachten zijn voor iedereen, echter zijn de goudgebruikers hiermee nog meer in t voordeel.

Denk bijvoorbeeld aan aanvallen, door die eilandopdrachten is t mogelijk om nog sneller GS te ontvangen door het onbeperkt plunderen.
Hierdoor is het vrijwel niet meer nodig om extra farmaanvallen te versturen wegens de hoeveelheid GS inkomsten.
Waardoor je dus nog sneller een leger hebt opgebouwd dan degene die zonder goud spelen. (met goud is t namelijk ook mogelijk om de recruteringstijd te halveren)
Gooi daar nog eens de 30% aanvalsbonus + kapitein (20% sterkere bootjes) en commandant (20% sterkere eenheden) bovenop, en reken uit je voordeel. :)
 

DeletedUser

Gast
totdat je, wanneer je 178 steden hebt, je ze gewoon totaal niet meer nodig hebt.
Ik vind dat we de laatste tijd nogal dood worden gegooid met onzinnige opdrachten en kliks: Nu met de dagbonus heb je ook al de weekbonus, en de eilandopdrachten.

En zoals al eerder werd genoemd, die verhaaltjes boeit eigenlijk niemand iets, het is de beloning waarvoor we even snel klikken ;x

Sorry Inno, maar ik speel grepolis omdat het altijd eventjes klikken is, en dan weer doorhobbelen met iets anders, niet om mijn "eigen eilandje" te regeren die niet eens van mij is.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben blij dat ik lang niet de enige ben met deze mening.

Voor diegene die net gestart zijn en zich afvragen waar het over gaat:

Rond augustus 2012 was Grepolis nog een spel waarin je alles zelf moest doen. Je moest overal zelf achter komen, je moest zelf aan de grondstoffen komen en de enige manier om gratis gs te krijgen waren boerendorpen en dagbonus. Nu, krijg je bijna om de 4 uur gs gratis. Of het is de dagbonus, of het is de weekbonus, of het is de eiland opdracht of het is een opdracht die je voltooid.

Dus vroeger, toen het spel nog leuk was, kon je een eigen manier van spelen maken. Tegenwoordig word de helft van alle beslissingen van wat je met je stad gaat doen bepaald door de opdrachten.

En nog een nadeel is, zoals Jelgan al aangaf, sommige spelers willen af en toe effe kijken naar hun steden en dan weer naar de volgende site gaan. Nu hebben diegene die non-stop Grepolis spelen een véél grotere voordeel dan vroeger. Té groot, als je het de meeste spelers vraagt.
 

DeletedUser20850

Gast
Hallo allemaal.

Door de laatste veranderingen, waarvan de meeste het spel te erg veranderen, ben ik gestopt met spelen. Dit is dan ook het laatste topic dat ik open en bij houd.

Nou viel het mij bij de eilandopdrachten al bij de eerste minuut op dat er iets is dat Innogames beloofd had maar niet is nagekomen. Er stond namelijk dat je je meer als een leider zou voelen. Maar, het enige wat er veranderd is is dat je nu elk uur 2 à 3 extra klikjes doet. Je leest niet naar waar het over gaat, maar je kijkt gewoon wat het oplevert en wat je er voor moet doen. Dat zijn mijn ervaringen tenminste.

Toen ik bij de eilandopdrachten las wat het zou zijn stond er dit:


Maar de opdrachten moeten, en kunnen, echt veel beter. Dus als ik Inno was zou ik er wat aan doen.

Wat vinden jullie jongens?
Doet Innogames het goed?
Wat kan beter?
En vinden jullie dat Inno de belofte is nagekomen wat betreft de eilandopdrachten?

Ik ben benieuwd jullie mening te horen.

Zoals ik vooraf al eens dacht: ze moeten er verder op ingaan. Bijvoorbeeld er is een opdracht waar dat je de sloppenwijk moet slopen, ik vind dat ze dan bijvoorbeeld nog moeten doen dat de armen in opstand moeten komen en dat je dat dan moet onderdrukken en dan er brand gesticht wordt en er gebouwen beschadigd raken, of ze verbranden de schepen (wat wel extreem is als je een VS-stad hebt) en als je ze onderdrukt hebt krijgen de rijken meer macht en stijgt je stad automatisch omdat je 'gesponserd' wordt ofzo van die dingen.
 

DeletedUser20850

Gast
Ik ben blij dat ik lang niet de enige ben met deze mening.

Voor diegene die net gestart zijn en zich afvragen waar het over gaat:

Rond augustus 2012 was Grepolis nog een spel waarin je alles zelf moest doen. Je moest overal zelf achter komen, je moest zelf aan de grondstoffen komen en de enige manier om gratis gs te krijgen waren boerendorpen en dagbonus. Nu, krijg je bijna om de 4 uur gs gratis. Of het is de dagbonus, of het is de weekbonus, of het is de eiland opdracht of het is een opdracht die je voltooid.

Dus vroeger, toen het spel nog leuk was, kon je een eigen manier van spelen maken. Tegenwoordig word de helft van alle beslissingen van wat je met je stad gaat doen bepaald door de opdrachten.

En nog een nadeel is, zoals Jelgan al aangaf, sommige spelers willen af en toe effe kijken naar hun steden en dan weer naar de volgende site gaan. Nu hebben diegene die non-stop Grepolis spelen een véél grotere voordeel dan vroeger. Té groot, als je het de meeste spelers vraagt.

Dat is ook waar
 

DeletedUser20736

Gast
inno is haar belofte niet nagekomen, jullie hebben gelijk

zelf speel ik ongeveer een jaar dus weet waar jullie het over hebben, ook die extra goud dingen vind ik niet goed, dit is denk ik ook een van de redenen waarom veel mensen stoppen, (de tweede internen in 2 dagen van de vier mensen in de oceaan). Ik vind zelf dat de eilandopdrachten waardeloos zijn en ik van de helden niet heel veel kan en zal verwachten, behalve extra goud power, wel stom eigenlijk dat het zo gaat eindigen.
 
Bovenaan