• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie InnoGames: Forge of Empires

DeletedUser2046

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

grepolis en the west vind ik persoonlijk de leukste

maar ze moeten eens al die andere beta games eerst uitbrengen, voor ze een nieuwe beta starten :p

ik ga wel zeker eens proberen :)
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Ik vind het er uitzien als AOE ... niets nieuws dus
 

DeletedUser13887

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

het ziet er leuk uit. Ik denk wel dat ik het ga proberen.:)
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Zojuist zat er een beta key in de mail, ik ben er bij. Voor wie graag updates van de situatie van het spel heeft, ik ga nu allemaal edits doen met info, later ook nog plaatjes.

Edit 1 : lijkt heel erg op browser versie van anno

Edit 2 : Er zijn al premium features, weet nog niet wat ze doen

Edit 3 : Je kan op het moment tot aan de middeleeuwen er zijn iets van 6 ages nu al.

1. stone age
2. bronze age
3. iron age
4. early middle age
5. high middle age
6. late middle age

Edit 4 : technologische boom is wel geinig, krijgt questen terwijl je dingen doet. Moet paden bouwen enzo, je maakt gewoon een stad. Erg anno achtig, met browser features. Ziet er leuk uit.

Edit 5 : lijkt totaal niet op GP en is een totaal ander spel dan wat ik tot nu toe van inno heb gezien, is erg leuk. Maar momenteel loopt het een beetje vast, nog verzoekjes van dingen die jullie willen zien?

Edit 6 : je moet ook decoraties bouwen in je dorp ofzo, hoe je dat doet is geheel aan jou te beslissen, er zijn ook gevechtsunits & je kan mensen aanvallen.

Edit 7 : Ik heb 2 speermannetjes gehad voor een quest. Wat moet ik er mee vraag ik me af? Zag ook iets van strategy points, geen idee wat die doen.

Edit 8 : ik moet een stuk land van de campaign map veroveren, krijg ik een groter land denk ik.

Edit 9 : lijkt een beetje op risk dit, ga zo vechten. Neem nog geen screens, na het eten ga ik flink wat screenen voor jullie, nog dingen die jullie dan willen zien?

Edit 10 : je kan zelf met je units vechten, dat is erg leuk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires



Plaatje van het gevecht, komt nog meer vanavond. Maar verloor hem dus loop ff vast.

Edit 1 : heb nu een barakken, ik ga weer door :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Momenteel ga ik er even mee stoppen om wat geld te verzamelen. Tegen 21:00 meer updates.
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Ik ga het waarschijnlijk niet spelen .
Maar het ziet er wel leuk uit .
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Waar willen jullie nog screentjes van? Ik ga voor jullie wel wat schieten.

Daarnaast ga ik van het weekend miss ook nog een half uurtje streamen als ik weet hoe dat moet.
 

DeletedUser2046

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

het bouw systeem, je gevechtjes nog wat, en gewoon wat overzichtjes wil ik nog zien :D

PS: is er ook iets als activiteits bonus of niet ?
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Je krijgt 500 goud per dag, dat is wat ik weet.

Voor de rest, zit ff vast op een quest, eenmaal ik dat kan omzeilen komen er plaatjes, dat zal tegen 20:00 zijn.

Edit 1 : De gevechten doen me een beetje denken aan de total war spellen, zeker het eind scherm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Zijn die gevechten realtime of turnbased? Die kaders doen mij erg aan Heroes of Might and Magic denken ( turn based )
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

Zijn die gevechten realtime of turnbased? Die kaders doen mij erg aan Heroes of Might and Magic denken ( turn based )

Ja dat zag ik ook al, die vakjes lijken heel erg, alleen zijn ze hier kleiner.
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

De gevechten zijn turn based met een mogelijkheid tot auto-gevechten of delen in automode te doen.

Oke dus een korte preview van Forge of Empires zoals ik beloofd had :

Je begint met een simpele stad, paar straten + een paar huizen. Jouw taak : De stad uitbouwen. Dit doe je door andere landen over te nemen (dit zijn geen spelers) & technologieën te ontwikkelen om zo naar de hogere tijdperken te kunnen.

Wat zijn dan belangrijke verschillen met andere spellen van inno? Nou voornamelijk dat er weinig speler tot speler interactie is lijkt het, je wordt in een soort van campaign gegooid en je krijgt door je questen om het land over te nemen. Dit doe je door gevechten te doen met units die je zelf kan besturen, te handelen en dealtjes te sluiten met deze npc's.

Meer heb ik er eigenlijk ook nog niet echt over te zeggen. Dat is het spel, mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust ik geef op alles antwoord.

plaatjes : http://imageshack.us/g/42/foe1.png/
 

DeletedUser2046

Gast
AW: InnoGames: Forge of Empires

ziet er wel netjes uit, maar echt heel netjes =D, enkel een vraagje: is er IETS van interactie met andere spelen, want ik weet vanwaar ik het herken ;) (supremacy2014) maar dan eig wel chicker als dat andere spel (zeker als het nog in de beginfase zit :D).
 
Bovenaan