• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

InnoGames toolbar.

DeletedUser

Gast
Ik heb die toolbar netjes geinstalleerd. probeer ik op die toolbar bij GREPOLIS inteloggen met me naam en ww.

Staat er telkens.

Player not found.
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Ik heb ook net de Toolbar geïnstalleerd, maar het zelfde probleem...
De Grepolis "vlag" geselecteerd, maar niks hoor!
Als ik probeer in te loggen met mijn spelersnaam en wachtwoord, komt er te staan: invalid players data...
Heb ik iets niet goed gedaan?
Weer geprobeerd en nu staat er: player not found....
Nu de nederlandse vlag geselecteerd, maar nog: speler niet gevonden...

Alles uitgelogd en via de Toolbar in Google opnieuw gestart en nu doet ie het wel...!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Het heeft gewoon als reden omdat je de nederlandse vlag niet geselecteerd hebt hoor :)
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

ik logde uit op mijn eigen account (via officiele site) en heb toen weer ingelogd. toen werkte het :)
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Kan er een fix worden gemaakt voor Google Chrome? Ik gebruik Google Chrome (en ik denk vele anderen hier ook) en hij ging Internet Explorer (gebruikte ik vroeger) openen om de toolbar te gebruiken, hier heb ik niks aan. Waarom doet ie het eigenlijk niet op Google Chrome?
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

De toolbar is er niet voor Chrome, en bij mijn weten ondersteunt Chrome sowieso geen toolbars.
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Ik heb er dus niks aan, ik gebruik chrome uiteraard :)

Sowieso heb ik er niks aan, als ik achter mn pc zit, dan zit ik toch op Grepolis.
 

DeletedUser199

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Gebruik dit toolbar al een hele tijd .....
Maar goed.
Bij IE werkt hij gewoon ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Gebruik dit toolbar al een hele tijd .....
Maar goed.
Bij IE werkt hij gewoon ;)



Dit heb ik dus ook:p Ik dacht toen ik dit las, he, is dit niet datgene wat ik nu al 1 maand gebruik...

Ja dus.

Afin, je moet zeer zekers niet vergeten die vlag in te stellen zoals othiana al zei, bij mij lukte het eerst ook niet. Toen ik de vlag naar nederland instelde wel.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: InnoGames toolbar.

hoe kwamen jullie aan die toolbar dan.

ikzelf heb hem van tribalwars gedownload
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

hoe kwamen jullie aan die toolbar dan.

ikzelf heb hem van tribalwars gedownload

Een of ander oud topic op het forum, iemand vroeg ergens naar. En iemand anders kwam met deze toolbar op de proppen, ikzelf heb hem toen gewoon geinstalleerd:p
 

rbm007

Hopliet
AW: InnoGames toolbar.

Ik vind de toolbar nu niet direct een aanvullende waarde hebben. Heb hem ook vrij snel weer verwijderd.
 

DeletedUser8633

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Als ik op de site kom om te downloaden en op downloeden klik. gebeurd er niets. Ik krijg het scherm met de drie dingen die je moet doen en dat is allen. geen doorlinkknop om te downloaden. Gebruik gewoon explorer.

Wie weet antwoord
 

DeletedUser

Gast
AW: InnoGames toolbar.

Als ik op de site kom om te downloaden en op downloeden klik. gebeurd er niets. Ik krijg het scherm met de drie dingen die je moet doen en dat is allen. geen doorlinkknop om te downloaden. Gebruik gewoon explorer.

Wie weet antwoord

Screenshot?
 
Bovenaan