• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Instant buy

DeletedUser18853

Gast
Ik wil toch even mededelen en namens heeeeeelveeeeel leden
dat we minder plezier krijgen in grepo
Je wordt ondertussen verplicht om vel goud te besteden a,ders kan je niet overleven,
Nu jullie besloten hebben om zelfs goud te handelen op de markt en die instand buy,wordt het er niet beter op,
Zoals het voorheen was ging het goed het was perfect,je kocht een beetje goud als de nood hoog was maar nu kan je niet meer overleven zonder goud , de ene persoon gooit er 100 euro per week door en een ander kan misschien maar 10 euro missen per week,
Grepo is op hol geslahen op een negatieve mannier.

Dit wilde ik en namens veel leden even kwijt
Als deze wereld voorbij is stop ik ermee en velen gaan mee.
Ik hoop dat er een halt wordt geroepen op dat instand buy of maak een wereld alleen voor veel goudgebruikers dat zou het in iedergeval iets aangenamer worden voor de gewone spelers
 

DeletedUser22289

Gast
Jammer genoeg blijft Innogames gewoon verder doen, het is namelijk een bedrijf en een bedrijft dient om winst met te maken, en hoe doe je dit? door je klanten in dit geval spelers te laten betalen. Innogames gaat pas beginnen luisteren door middel van petitie, of 'rellen' die er zullen uitbreken op de fora's. Of dit het laatste is wat de goudspelers beïnvloed?, No volgens mij, en dat gaat 100% zeker zijn, gaan ze wel nog even door met het spel te veranderen tot je niets anders kunt dan goud kopen.

Ze hebben nu ingezien dat je via hun zelf ingevoerde goudhandel te gemakkelijk goud kunt halen, dus hebben ze hier niets beters op gevonden dan de markt te verprutsen zodat de goudhandel stil ligt, en dit is slim van hun want opeens gaan mensen die goud gebruikten maar niet kochten de drang krijgen om te kopen omdat ze hun goud niet meer kunnen binnenhalen via de goudhandel.

Slimme marketingtruc, het gaan ten koste van hun eigen spelers, dit word nog wel eens hun ondergang.
 

Theogr

Boogschutter
Raar en jammer dat de discussie over de goudhandel nu al voor de 2e keer van het forum is verwijderd.
Grepo, ga je zo met je betalende klanten om? Als het je niet bevalt gooi je het maar van het forum af?
 

DeletedUser25516

Gast
Hoe lang duurt hey overigens voordat je stad spook wordt uit inactieviteit? Kan ik miss nog iets leuks uit olympia halen xd

Daarbij 11000 spelers. Das gwn triest
 

DeletedUser19428

Gast
30 dagen nu het beeindigen van je bestuurders
zolang die actief zijn gaan de 30 dagen niet aftellen
 

DeletedUser25516

Gast
30 dagen nu het beeindigen van je bestuurders
zolang die actief zijn gaan de 30 dagen niet aftellen

Thank you
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Bovenaan