• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

DeletedUser

Gast
Hoe kan het dat er al twee spelers zijn met elks 1 gevechtspunt? De beginnersbescherming is nog bezig.
 

DeletedUser

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

tja, weet ik ook niet...lijkt niet alsof ze iemand anders hebben aangevallen...zie namelijk niemand bij de lijst met verdedigers staan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

Zag ik ook, ik denk een foutje in het spel. Of ze hebben het spel een beetje 'gekraakt'
 

DeletedUser199

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

Zal waarschijnlijk een foutje zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

of ze hebben een testaccount op hun eiland, had ik ook eens, die kon ik ook al aanvallen en zo gp krijgen voordat de beginnersbescherming verviel van de eerste spelers ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

Zij liggen beide op een eiland met een spookstad van 300 punten, deze is geweest van iemand die direct 'opnieuw begonnen' is
Zij zullen de gevechtspunten dus gekregen hebben door die spookstad aan te vallen die waarschijnlijk maar 6 zwaardvechters bevatte ;)
 

DeletedUser199

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

Zij liggen beide op een eiland met een spookstad van 300 punten, deze is geweest van iemand die direct 'opnieuw begonnen' is
Zij zullen de gevechtspunten dus gekregen hebben door die spookstad aan te vallen die waarschijnlijk maar 6 zwaardvechters bevatte ;)

Je kan in de beginners bescherming niet opnieuw beginnen...?
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

Je kan in de beginners bescherming niet opnieuw beginnen...?

Is dat zo..?

In ieder geval hebben ze een spookstad op hun eiland dus daar hebben ze die gevechtspunten hoogstwaarschijnlijk vandaan ;)
 

DeletedUser199

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

Is dat zo..?

In ieder geval hebben ze een spookstad op hun eiland dus daar hebben ze die gevechtspunten hoogstwaarschijnlijk vandaan ;)

Waarschijnlijk van een van de starters :p
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

zou kunnen dat othiana daar gestart is om te checken of de wereld werkt, gebeurt altijd volgens mij.
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

zou kunnen dat othiana daar gestart is om te checken of de wereld werkt, gebeurt altijd volgens mij.

Er wordt van tevoren al gecheckt of de wereld werkt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Iota: 2 spelers met aanvalspunten?

dit is idd van de spookstad aan te vallen.
 
Bovenaan