• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

is innogames een stichting of een bedrijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
een stichting mag geen winst maken een bedrijf wel.
toch snap ik innogames niet helemaal, aangezien het erop lijkt dat innogames een stichting is.

bv het verkopen van goud.
in het begin van dit spel heeft iedereen massa goud gekocht om zo een voorsprong op te bouwen tegenover de rest die geen goud konden kopen.

na mate het spel vorderde realiseerde mensen dat het beter was om goud niet gelijk in te zetten,
want wat heb ik aan een bestuurder
waardoor ik 7 opdrachten kan invullen, als ik dorpen ga overnemen die al bijna zijn uitgebouwd.
het enige wat ik extra heb is de tools, ik betaal niet voor de bestuurder maar voor de tools

een priesteres geeft meer gunsten,
maar met meerdere dorpen met dezelfde god, wordt al moeilijker om de gunsten uberhaupt in te zetten

een commandant
motiveert de troepen bij 20%, maar is alleen belangrijk bij aanvallen, dus als je niet aanvalt, heb je er niets aan, dus koop je alleen de commandant als je gaat aanvallen of wordt aangevallen

een kapitein
is ongeveer hetzelfde als de commandant en handelen tussen andere dorpen, behalve mij eigen dorpen doe ik vrij wel niet, aangezien ik afhankelijk wil zijn van anderen die mijn bod misschien accepteren

blijft alleen de koopman over, die is wel handig om continu aan te hebben staan

nu vraag ik me dus af, of innogames een stichting is?
aangezien de goud verkoop na mate het spel vordert, alleen maar onaantrekkelijker wordt om te kopen, want ook zonder tools en aangezien er nog maar weinig goede tools zijn, is dit spel goed te spelen
 

DeletedUser

Gast
Innogames is gewoon een bedrijf. Dat jij de opties niet nodig acht, wil nog niet zeggen dat andere mensen dat ook denken.

Er zweven wel een paar topics rond op het forum namelijk die vinden dat Innogames afzetters zijn die veel teveel geld vragen voor alle functies.

Het lijkt erop dat jij iemand bent die doorheeft dat hij/zij zelf bepaald hoeveel geld er uitgegeven wordt en dat niet alle functies 24/7 aan hoeven staan om te kunnen spelen :)
 

DeletedUser

Gast
Wat is dan de definitie van een stichting of een bedrijf?
Ik zou zeggen dat InnoGames een bedrijf is, en het produceert software.
Het onderhoud dat ook nog eens
 

DeletedUser

Gast
Ik zal deze niet verwerken, aangezien ik helaas bang ben dat hier binnenkort een slot opgaat of het topic al is verwaterd. Zo niet, heb ik altijd nog de mogelijkheid om het te bewerken. Jammer weer dat er geen [thema] is gebruikt.
 

DeletedUser

Gast
Wat is dan de definitie van een stichting of een bedrijf?
Ik zou zeggen dat InnoGames een bedrijf is, en het produceert software.
Het onderhoud dat ook nog eens

Dat wordt vastgelegd bij de oprichting. Een stichting is een groep mensen die bepaalde dingen mogelijk willen maken (bijv. een festival of een congres ofzo) en daarbij geen winst-oogmerk hebben.
Een bedrijf is een groep mensen die geld willen verdienen en daarvoor dingen gaan verkopen of aanbieden (bijv een winkel of een webgame)

Er zijn allerlei verschillen, maar de belangrijkste is dat het doel van een stichting dat is wat ze opzetten, en het doel van een bedrijf is om geld te verdienen met wat ze opzetten.
 

DeletedUser

Gast
wat ik eigenlijk probeer te bereiken is dat innogames die prijzen omlaag haalt, want als dit soort info door meer mensen gelezen gaat worden, de logica gaan inzien er minder goud verkocht gaat worden, wat weer slecht is voor het bedrijf??
 

DeletedUser199

Gast
een stichting mag geen winst maken een bedrijf wel.
toch snap ik innogames niet helemaal, aangezien het erop lijkt dat innogames een stichting is.

bv het verkopen van goud.
in het begin van dit spel heeft iedereen massa goud gekocht om zo een voorsprong op te bouwen tegenover de rest die geen goud konden kopen.

na mate het spel vorderde realiseerde mensen dat het beter was om goud niet gelijk in te zetten,
want wat heb ik aan een bestuurder
waardoor ik 7 opdrachten kan invullen, als ik dorpen ga overnemen die al bijna zijn uitgebouwd.
het enige wat ik extra heb is de tools, ik betaal niet voor de bestuurder maar voor de tools
Sommige mensen doen dat niet:rolleyes:
een priesteres geeft meer gunsten,
maar met meerdere dorpen met dezelfde god, wordt al moeilijker om de gunsten uberhaupt in te zetten
Sommige mensen lukt dat wel:rolleyes:
een commandant
motiveert de troepen bij 20%, maar is alleen belangrijk bij aanvallen, dus als je niet aanvalt, heb je er niets aan, dus koop je alleen de commandant als je gaat aanvallen of wordt aangevallen
Dat jij in tegenstelling tot sommige mensen niet de hele tijd aanvalt.
een kapitein
is ongeveer hetzelfde als de commandant en handelen tussen andere dorpen, behalve mij eigen dorpen doe ik vrij wel niet, aangezien ik afhankelijk wil zijn van anderen die mijn bod misschien accepterenSommige mensen handelen de hele tijd:rolleyes:

blijft alleen de koopman over, die is wel handig om continu aan te hebben staanDus is dit degene die bij je past.

nu vraag ik me dus af, of innogames een stichting is?
aangezien de goud verkoop na mate het spel vordert, alleen maar onaantrekkelijker wordt om te kopen, want ook zonder tools en aangezien er nog maar weinig goede tools zijn, is dit spel goed te spelen
Niemand verplicht je om een andere te nemen dan degene die je wilt.:rolleyes:
Nutteloze disucussie.

+1
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
We hebben al meer dan genoeg van dit soort discussies lopen, gelieve deze te gebruiken om hierover verder te discussiëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan