• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

J.P. Balkenende opgestapt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie ervan dat Balkenende is opgestapt?
Nou ik ben er wel blij mee eindelijk geeft hij het op:D:D:D:D
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Beetje late topic, vind je niet.
8 jaar Balkenende is genoeg en opstappen is bijna een verplichting na 3 mislukte kabineten.
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Ik had Jan-Petertje eigenlijk liever nog een keer als premier gezien.
Onder hem gebeurt/verandert er tenminste niet veel
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Dat is nou precies de reden dat hij op moet hoepelen. Hij heeft geen enkele positieve inbreng binnen het nederlandse beleid.
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Bijvoorbeeld geen films of progammas met geweld of sekseule uitingen en toch is dat dagelijks op tv!
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Ik vind het persoonlijk heel jammer dat J.P. Balkenende opgestapt is, dan was er nu een centrum-rechts kabinet geweest.

Maar verhagen moest weer kloten, maar ik voorspel het nu al, dit is de laatste keer dat de cda nog in de tweede kamer zit. Ze zullen waarschijnlijk zo hard worden afgestraft door de kiezer dat de hele fractie wordt opgeheven. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Ik vind het persoonlijk heel jammer dat J.P. Balkenende opgestapt is, dan was er nu een centrum-rechts kabinet geweest.

Maar verhagen moest weer kloten, maar ik voorspel het nu al, dit is de laatste keer dat de cda nog in de tweede kamer zit. Ze zullen waarschijnlijk zo hard worden afgestraft door de kiezer dat de hele fractie wordt opgeheven. ;)

Ik denk niet dat dit zal gebeuren, er zijn namelijk heel veel mensen die uit de macht der gewoonte op cda stemmen. En dit ook wel zullen blijven doen, omdat ze het hun hele leven al zo doen. En het wel goed vinden.

Wel is waar zullen ze (heel) weinig jonge kiezers winnen denk ik.
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Ik denk niet dat dit zal gebeuren, er zijn namelijk heel veel mensen die uit de macht der gewoonte op cda stemmen. En dit ook wel zullen blijven doen, omdat ze het hun hele leven al zo doen. En het wel goed vinden.

Wel is waar zullen ze (heel) weinig jonge kiezers winnen denk ik.

Nou hier wil ik je op corrigeren,

ik ken verscheidene mensen en die kennen ook weer mensen, die eerst trouwe cda stemmers waren en nu allemaal pvv stemmen.

Dus dat ze altijd op het cda blijven stemmen klopt niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Nou hier wil ik je op corrigeren,

ik ken verscheidene mensen en die kennen ook weer mensen, die eerst trouwe cda stemmers waren en nu allemaal pvv stemmen.

Dus dat ze altijd op het cda blijven stemmen klopt niet.

Een groot deel is nog steeds over, ze hebben nog steeds 21 stemmen, weliswaar veel minder groot dan ze altijd geweest zijn maar nog steeds geen kleine partij.
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Een groot deel is nog steeds over, ze hebben nog steeds 21 stemmen, weliswaar veel minder groot dan ze altijd geweest zijn maar nog steeds geen kleine partij.

In de huidige peilingen hebben ze 19. Het zal dus verder en verder zakken tot het CDA niet meer in de kamer zit deze kabinetsperiode. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

In de huidige peilingen hebben ze 19. Het zal dus verder en verder zakken tot het CDA niet meer in de kamer zit deze kabinetsperiode. ;)

ach, dat komt omdat ze niet met de vvd en pvv in een kabinet willen. Ik vrees dat als ze oppositie gaan voeren, dat het weer beter gaan zal met ze :(
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

ach, dat komt omdat ze niet met de vvd en pvv in een kabinet willen. Ik vrees dat als ze oppositie gaan voeren, dat het weer beter gaan zal met ze :(

Denk het niet. 80% van de cda'ers gaan naar de PVV want tegenwoordig is de PVV de ouderen partij wat eerst het CDA was. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

ik denk niet dat veel mensen hem zullen nadoen, ik vond hem wel vet :p
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Eindelijk was het dit jaar dan zover :D
Ik denk dat balkenende wel genoeg tijd heeft gehad om zich te bewijzen, en dit elke keer weer niet gedaan heeft. Zowiezo 3 keer is scheeprecht alleen kreeg balkenende een 4de keer, die hij naar mijn mening niet had hoeven krijgen.

Maarja volgens mij is dit topic wat verouderd.
 

DeletedUser

Gast
AW: J.P. Balkenende opgestapt

Wat vinden jullie ervan dat Balkenende is opgestapt?
Nou ik ben er wel blij mee eindelijk geeft hij het op:D:D:D:D

Bijvoorbeeld geen films of progammas met geweld of sekseule uitingen en toch is dat dagelijks op tv!

epic win :p

Vind je het heel erg dat er geweld op tv is? Daar bestaat de legendarische Uit-knop op je afstandsbediening voor. Meestal is die knop rood.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan