• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jongen dreigt met herhaling Alphen op Twitter

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Jongen dreigt met herhaling Alphen op Twitter

ROTTERDAM - De Rotterdamse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een 17-jarige jongen uit de deelgemeente Hoogvliet aangehouden omdat hij via Twitter bedreigingen had geuit. Hij twitterde dat de schietpartij van zaterdag in Alphen „dunnetjes overgedaan zou worden” in Hoogvliet, zo liet de politie weten.

79378981_jpg_835357d.jpg

Foto: ANP
Na een tip werd de jongen door de politie gearresteerd
Het stukje komt van:De telegraaf online

Wat vinden jullie hier van? Het zelfde was dat een jongen twitterde: ''Ik ga men school opblazen''.

Persoonlijk vindt ik dat een poging tot aandacht. Als ik een crimineel was zou ik het niet op twitter zetten en dus de politie zijn ingrijpen overdreven. Ook lijkt het me beter dat je een ban kan krijgen van twitter als je twittert: ''ik ga een misdaad begaan'' of iets dergelijks. Maar toch begrijp ik wel de voorzichtigheidsmaatregel. Maar misschien minder hard ingrijpen bijvoorbeeld alleen een doorzoeking van zijn huis en niet meteen arresteren.

Laat de discussie beginnen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Jongen dreigt met herhaling Alphen op Twitter

Dit kan je ook gewoon in het andere topic posten, aangezien het hetzelfde onderwerp is :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Jongen dreigt met herhaling Alphen op Twitter

bovendien heb ik een hekel aan al die spoilers, lijkt me niet heel nodig...
 

DeletedUser

Gast
AW: Jongen dreigt met herhaling Alphen op Twitter

Over dit onderwerp is al een discussie, het is enkel een aanvulling en die kan je ook in de andere discussie posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan