• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Koloniseren

DeletedUser29050

Gast
Een vraagje,

Een vriend is dit spel een tijdje geleden beginnen te spelen. Hij heeft me uitgenodigd om dit spel ook te spelen en dit op een ander eiland in zijn buurt.
We zitten nu wat verder in het spel en hij wilt graag koloniseren naar het eiland waar ik nu ook op zit, maar als hij naar het eilandenzicht kijkt is er voor hem geen mogelijkheid om naar mijn eiland te koloniseren. Het enige wat hij kan is een andere vriend uitnodigen om ook naar dat eiland te komen.
Weet iemand hoe dit komt?

Enkele andere details die misschien belangrijk zijn:
We spelen op de wereld myonia in zee 44
Zijn eiland noemt Eiland 290498 en mijn eiland Eiland 290521
Mijn eiland heeft nog 18 lege plaatsen
Ik heb nog tijdelijk beginnersbescherming

Alvast bedankt,
Neusgater
 

DeletedUser13371

Gast
Een vraagje,

Een vriend is dit spel een tijdje geleden beginnen te spelen. Hij heeft me uitgenodigd om dit spel ook te spelen en dit op een ander eiland in zijn buurt.
We zitten nu wat verder in het spel en hij wilt graag koloniseren naar het eiland waar ik nu ook op zit, maar als hij naar het eilandenzicht kijkt is er voor hem geen mogelijkheid om naar mijn eiland te koloniseren. Het enige wat hij kan is een andere vriend uitnodigen om ook naar dat eiland te komen.
Weet iemand hoe dit komt?

Enkele andere details die misschien belangrijk zijn:
We spelen op de wereld myonia in zee 44
Zijn eiland noemt Eiland 290498 en mijn eiland Eiland 290521
Mijn eiland heeft nog 18 lege plaatsen
Ik heb nog tijdelijk beginnersbescherming

Alvast bedankt,
Neusgater

dat duurt soms wel een week voor de plaatsen vrij beschikbaar zijn om te stichten. in het begin kunnen er alleen nieuwe spelers op nog
 

Dorremans

Mentor
Een vraagje,

Een vriend is dit spel een tijdje geleden beginnen te spelen. Hij heeft me uitgenodigd om dit spel ook te spelen en dit op een ander eiland in zijn buurt.
We zitten nu wat verder in het spel en hij wilt graag koloniseren naar het eiland waar ik nu ook op zit, maar als hij naar het eilandenzicht kijkt is er voor hem geen mogelijkheid om naar mijn eiland te koloniseren. Het enige wat hij kan is een andere vriend uitnodigen om ook naar dat eiland te komen.
Weet iemand hoe dit komt?

Enkele andere details die misschien belangrijk zijn:
We spelen op de wereld myonia in zee 44
Zijn eiland noemt Eiland 290498 en mijn eiland Eiland 290521
Mijn eiland heeft nog 18 lege plaatsen
Ik heb nog tijdelijk beginnersbescherming

Alvast bedankt,
Neusgater

Je kan in het begin alleen stichten op plekken die al eerder zijn gebruikt en daarna vrij zijn gekomen. Door bijvoorbeeld een speler die nooit iets heeft gebouwd (175p) heeft. Deze zijn binnen 3 dagen weg en dan komt er een nieuw plekje vrij om te stichten. Verder kan je inderdaad alleen nog maar uitnodigen op een boerendorpeneiland. Wachten dus tot een 175p stad weg is op een boerendorpeneiland.
 

joppie86

Hopliet
Belachelijk dat er in de pre WW periode niet meer gesticht kan worden op eilanden met boerendorpen in de rim!
Het beperkt het spel en de ruimte in een wereld.
 

DeletedUser29155

Gast
Belachelijk dat er in de pre WW periode niet meer gesticht kan worden op eilanden met boerendorpen in de rim!
Het beperkt het spel en de ruimte in een wereld.

Ik zou niet weten of er uberhaupt iets aan veranderd is, gezien ik niet zo'n fan ben van stichten in the middle of nowhere, maar stel dat dit gewijzigd is zoals jij zegt, kan ik dat alleen maar toejuichen. Beperkt helemaal niks behalve de kans van een stelletje vluchters om moeilijk te doen tijdens de ww.
 

joppie86

Hopliet
Ik zou niet weten of er uberhaupt iets aan veranderd is, gezien ik niet zo'n fan ben van stichten in the middle of nowhere, maar stel dat dit gewijzigd is zoals jij zegt, kan ik dat alleen maar toejuichen. Beperkt helemaal niks behalve de kans van een stelletje vluchters om moeilijk te doen tijdens de ww.
Misschien moet je iets langer spelen om mijn opmerking te begrijpen :p
 
Bovenaan