• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Koloniseren

DeletedUser

Gast
Hallo,

Ik heb net twee van mij kolonisatie schepen van mij op pad gestuurd naar een nieuw eiland... Nu ben ik weer gewoon even verder gaan spelen. Later vroeg een van mijn alliantie-leden wat de coordinaten waren van dat eiland. Isdat misschien te achterhalen, zoja op welke manier?

MvG Kaas-kop
 

DeletedUser4003

Gast
AW: Koloniseren

Hallo,

Ik heb net twee van mij kolonisatie schepen van mij op pad gestuurd naar een nieuw eiland... Nu ben ik weer gewoon even verder gaan spelen. Later vroeg een van mijn alliantie-leden wat de coordinaten waren van dat eiland. Isdat misschien te achterhalen, zoja op welke manier?

MvG Kaas-kop

Je gaat gewoon naar dat eiland op de kaart, je zet hem in het midden en neemt die coördinaten over ;)
Als er al een andere stad op dat eiland ligt, kan je de BB-codes daarvan gebruiken.
 

DeletedUser9842

Gast
AW: Koloniseren

Maar hij is vergeten welk eiland het was toch? ik ken geen manier om daar achter te komen
 

DeletedUser4003

Gast
AW: Koloniseren

Maar hij is vergeten welk eiland het was toch? ik ken geen manier om daar achter te komen

Waar staat dat hij het vergeten was?
Trouwens ik heb nog nooit gekoloniseerd (alleen maar veroverd dus) dus ik weet niet wat je precies kunt zien.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Koloniseren

dit kan je (helaas) niet zien. zouden ze wel moeten invoeren
 

DeletedUser

Gast
AW: Koloniseren

bedankt voor de antwoorden..

Ik wacht dan wel 3 uurtjes dan zijn mijn kolo's aangekomen:)
 
Bovenaan