• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

kolonistatieschip/veroveren

DeletedUser

Gast
Kan je een kolonistatieschip verwoeste?
-Is je dat dorp dan zoiezo veroverd?
-kun je dorpen veroveren die meer punten hebben dan al mijn dorpen te samen ?
(Ik heb heb 6000 punten en ik wil een dorp van 9000 punten veroveren (verlaten)):)
 

DeletedUser

Gast
een koloschip kan vernietigd worden ja, zowel door landtroepen als door boten. Dan is de kolonisatie dus niet gelukt en blijft het dorp bij de oorspronkelijke eigenaar. Punten maken niet uit, jij kunt gewoon een dorp van 13k overnemen als je zelf maar 3k hebt ;)
 

DeletedUser

Gast
En als je gekoloniseerd wordt moet iemand een aanval op je dorp sturen en dan heb je kans dat de kolonisatieboot wordt vernietigd (geloof ik) het is mij nog nooit overkomen
 

DeletedUser3838

Gast
Inderdaad frobje, ik heb laatst zo een bezet dorp geholpen. Ik vernietigde de soldaten en het kolloischip -> dorp is weer van de oorspronkelijke eigenaar.
 

DeletedUser

Gast
AW: kolonistatieschip/veroveren

hoeveel mannentjes heb je daarvoor nodig
 

DeletedUser

Gast
AW: kolonistatieschip/veroveren

zoveel dat je alles van degene die de stad bezet houd kapot maakt.
 

DeletedUser

Gast
AW: kolonistatieschip/veroveren

nou ik deed dat ik hem kon verooveren maar het lukt niet en en ik heb al zijn man gedood en dan verooveren bij aanval en ik wachten maar het lukt niet

is er misschien een aanval reden ? vb hoeveel moet ik sturen
 

DeletedUser

Gast
AW: kolonistatieschip/veroveren

nou ik deed dat ik hem kon verooveren maar het lukt niet en en ik heb al zijn man gedood en dan verooveren bij aanval en ik wachten maar het lukt niet

is er misschien een aanval reden ? vb hoeveel moet ik sturen
Euhm, zou je misschien normaler/beschaafder kunnen typen, ik snap er helemaal niks van.. :confused:
 
Bovenaan