• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23079

Gast
Het aantal infecties was ook weer geweldig hoog moet ik zeggen voor maar 6 nachten :x
 

DeletedUser23079

Gast
Alleen alice en ik waren dag 1 actieve wolven

Nou dan was ik dus de heel de tijd juist met mijn zielige theorie xD, ik was orakel voor de mensen die het nog niet wisten, en het enigste wat ik precies heb gedaan is de aandacht van de wolven weggedaan met mijn droompjes xd
 

DeletedUser20542

Gast
Joehoe! Nissassa. Heir. Allebei slecht. Huppakee.

Maar zonder enige desaturatie gewoon goed gespeeld door het koppel en de slechtjes.
 

DeletedUser25006

Gast
Helaas te laat ja, wel jammer dat iedereen hier zo slecht kan nadenken om uberhaupt iets te doen met mijn afscheidsbrief....
 

DeletedUser24555

Gast
Bert, bedankt voor je droompjes ;)
Goed gespeeld allemaal, was leuk!
Ijzeren hein is trouwens echt een extreem stomme rol xD

@Rabbid, ik heb mn inbox geleegd :x
 

DeletedUser

Gast
Het hielp ook wel enorm dat Kyra en ik koppel waren tbh. Zij was goedje en we hadden ingepland haar pas op nacht 5 te infecteren omdat ze zo langer "goed" zou blijven, en moesten we toch dood gaan zouden er geen 2 infecties verloren gaan.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik was ook slechtje hoor D:

Ik was welp totdat ik dl 1 al geinfecteerd werd.
Uiteindelijk kwam dat goed uit want anders was Kyra (eerst muizenval voor infectie) wss dood geweest doordat ik die met orakeling zag op dl 1.

En Yde, Relax was pas sinds 2e infectie wolf, aan het begin van je verdenking nog niet :O
 

DeletedUser20542

Gast
Ik was ook slechtje hoor D:

Ik was welp totdat ik dl 1 al geinfecteerd werd.
Uiteindelijk kwam dat goed uit want anders was Kyra (eerst muizenval voor infectie) wss dood geweest doordat ik die met orakeling zag op dl 1.

En Yde, Relax was pas sinds 2e infectie wolf, aan het begin van je verdenking nog niet :O

Dus ik keek vooruit in de tijd!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Vreselijk potje... Balans was niet optimaal imo, met een spel als dit (konijnenspelen) kan je beter niet teveel infecties doen.
 

DeletedUser20542

Gast
Idd, jij was langer tegen de goedjes aan het werken dan ik! Meneer de premiejager. Stond ik op je lijst btw?
Je stond niet op m'n lijst. Dat liep ik toch de hele tijd te roepen :/

Targets van Rabbid:
Heartlion
Sammy95
Kykloops

Targets van mezelf:
Heir
Lightpolis
Artifex

Maar eigenlijk heb ik me niet beziggehouden met het actief killen van mijn targets, met de gedachte: ik ga toch niet dood (ik kon 1 lunch overleven), dus ik wacht gewoon rustig af terwijl de rest mijn lijst afwerkt, en ik heb gewoon een leuk potje. Ik heb flink op mensen gezeten, maar niet omdat ze mijn target waren. Omdat ik dacht dat ze wolf waren.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik faalde. x)
Ik ging Kyra wreken, maar ja, dat was dus falend...

Mooi gespeeld wel van de Slechtjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan