• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23079

Gast
Daar bedoelde ik dus mee dat ik geen redenen heb om iemand anders stemmen. Sorry als dat niet duidelijk was
 

DeletedUser23701

Gast
Daar bedoelde ik dus mee dat ik geen redenen heb om iemand anders stemmen. Sorry als dat niet duidelijk was


eigenlijk maak je je er wel makkelijk vanaf.
je stemt steeds op dezelfde zonder eigenlijke reden.
en verder laat je je bijna niet horen.
om de een of andere reden zegt me'n buikgevoel dat ik dat niet mag vertrouwen.
 

DeletedUser23701

Gast
over 15 min is de deadline, en omdat ik bertceyssens toch maar verdacht vind geef ik hierbij mijn stem.
dit is toch nog steeds meer een gevoelsstem dan wat anders, maar bij gebrek aan beter.
 

DeletedUser25006

Gast
Wat lightpolis zegt is eigenlijk wel waar, de stem is hetzelfde, de beredenering ook, maar verder echt iets toevoegen gebeurt niet.

Ik stem dus op bertceyssens
 

DeletedUser20542

Gast
Nissassa

Alsjeblieft, denk na.

E: Meelopertje Artifex is trouwens ook obvious wolf. Weinig bijdrage, maar toch altijd stemmen om niet als inactieverd dood te vallen. Dat doen alleen wolven.
 

DeletedUser25006

Gast
Nissassa

Alsjeblieft, denk na.

E: Meelopertje Artifex is trouwens ook obvious wolf. Weinig bijdrage, maar toch altijd stemmen om niet als inactieverd dood te vallen. Dat doen alleen wolven.

In tegenstelling tot jou meneer ydeger, heb ik mezelf bewezen tegenover een speler hier ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Je snapt zelf ook wel dat als je van die provocerende taal gebruikt, je wel verplicht bent om minder cryptisch te doen.
 

DeletedUser24555

Gast
Nissassa

Artifex.
Reden: netwerk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
Artifex, compleet gebrek aan inbreng en momenteel gewoon de beste keuze, imo.
 

DeletedUser25006

Gast
Wat lekker radicaal, dan hoor ik toch wel graag van jou stanjanssen wat dat netwerken heeft opgeleverd, @Sammy meeloper, er staat hier meer van mij dan van jou, gebrek aan inbreng? Sorry hoor maar ik zie van jou totaal geen inbreng wat je post overigens weer bewijst.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dag & Nacht 5

Deze activiteit is rip.

Artifex is lynch, Slaapengel!.
Geen lunch.
Wel Infectie.

Inactieven:
3/4, stukken stront.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan