• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen III - Wie is de Vos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24555

Gast
Ik wil denken. Ik heb dit weekend wel superweinig tijd though. Hoop dat het niet zo veel deadlines zijn als vorige keer D:

Hetzelfde geldt voor mij, elke dag voor 22.00 online komen red ik wel maar 18.00 wordt wat lastiger
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb dit weekend wel redelijk wat tijd denk ik.
Ik ga wel bij de loop groep, de denktank is eigenlijk al vol en Kyra heeft de navigator geclaimed geloof ik:p.
 

DeletedUser22926

Gast
Kyra laten navigeren is ons laten manipuleren :0
Ik wil ook wel lopen als niemand dit wilt.
 

DeletedUser21204

Gast
Want de navigator kan manipuleren, of wat?
Ik zie niet hoe wat ik ga doen enige betrekking heeft op of ik kan/ga manipuleren of niet x)
 

DeletedUser23442

Gast
De eerste die de lijst hieronder post krijgt een joker.
Deze lijst zal definitief zijn
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik geloof dat dit is wat iedereen wilde:

Denkers:
Heartlion
Nissassa
Imrahil

Navigator:
Kyraco

Lopers:
StanJansen
Sanhal
HoC
 

DeletedUser23442

Gast
Dag 5 - Opracht 9
Down the rabbithole

AliceInWonderland-DownTheRabbitHole-011.jpg


Jullie hebben de groep verdeeld in 3 stukken. Alle drie de groepen werden meegenomen naar de ingang van een konijnenhol. Eenmaal binnen zagen jullie dat dit geen normaal konijnenhol was. Overal waren gangetjes en deurtjes. Het was een soort doolhof zo groot en complex zag het er uit. Jullie horen verhalen van konijnen die er al jaren in ronddwalen zonder de uitgang gevonden te hebben

Als jullie maar niet verdwalen D:

Het spel is begonnen
De pm's worden zsm verstuurd

Teams
Denkers:
Heartlion
Nissassa
Imrahil

Navigator:
Kyraco

Lopers:
StanJansen
Sanhal
HoC​
Deadlines
Deadline voor de denkers: Dagelijks om 22:00. Eerste deadline zaterdag
Deadline voor de navigator: Dagelijks om 22:00. Eerste deadline zondag
Deadline voor de lopers: Dagelijks om 18:00 én 22:00. Eerste deadline maandag
 

DeletedUser

Gast
Ff voor Jas, ik kan mijn skype maar niet opgestart krijgen, dus regel ff dit, ik laat wel iets weten als hij eindelijk opgestart raakt :p
 

DeletedUser21575

Gast
Rabbid gaf aan dat de KS deze week afgelopen zouden zijn. Hoe gaan jullie het potje afronden? :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De KonijnenSpelen eindigt helaas hier. Maar het spel gaat verder in het spellenforum! Allen daarheen.

Daarnaast worden qua punten niet te veel punten uitgedeeld omdat dat helaas niet mogelijk is. Alle overlevers op de dag van vandaag krijgen 5 punten. Alle mensen die eerder zijn afgevallen krijgen respectievelijk 4 - 3 - 2 punten. En uiteraard verdienen de spelleiders voor hun inzet, enthousiasme eveneens de volle 5 punten. Nog eens een dikke merci om te leiden!

Klik op de stenen om naar het ander topic te gaan.

:steen::steen:​
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan