• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Kroontje

DeletedUser12160

Gast
Bij bijna elke speler zie ik een laurierkrans boven hun rang. maar bij sommige staat een kroontje, waarom?
 

DeletedUser11295

Gast
Kappa ben ik ff door een stel spelers heen gegaan en nog geen gevonden :s
 

DeletedUser11295

Gast
inderdaad, heb ik nog nooit meegemaakt. Raar, mss kan het wel wat trisje zegt ;)
 

DeletedUser

Gast
Mensen die 7/7 WW's hebben voltooid ontvangen dit kroontje naast hun naam ;)
 

DeletedUser

Gast
Zijn er ally's die de 7/7 hebben gehaald al? :s ik loop wat achter denk ik
 

DeletedUser

Gast
Ik vraag me overigens af of dit kroontje blijft als er 1 van de wereldwonderen verloren gaat. Is er iemand die daar iets over kan zeggen?
 

DeletedUser19428

Gast
Bij bijna elke speler zie ik een laurierkrans boven hun rang. maar bij sommige staat een kroontje, waarom?

Het kroontje boven je naam betekent inderdaad dat je als alliantie alle 7 wereldwonderen in je bezit hebt en af hebt gebouwd. Zodra het laatste wonder is voltooid ontvangen alle leden van die alliantie het vel begeerde kroontje. Het kroontje geeft je op de werelden die je daarna speelt een klein voordeel en dat is dat je in plaats van 500 gunsten 550 gunsten kan opslaan in je tempel, dit voordeel was anders alleen actief op de heldenwereld (Achilles) maar is na het opheffen van de heldenstatus naar een normale wereld ingevoerd op alle werelden.
 

DeletedUser19428

Gast
Ik vraag me overigens af of dit kroontje blijft als er 1 van de wereldwonderen verloren gaat. Is er iemand die daar iets over kan zeggen?

ja, eenmaal alle 7 wonderen in je bezit dan blijft de kroon net als de award met de gouden wereldbol
 

DeletedUser15574

Gast
Het kroontje boven je naam betekent inderdaad dat je als alliantie alle 7 wereldwonderen in je bezit hebt en af hebt gebouwd. Zodra het laatste wonder is voltooid ontvangen alle leden van die alliantie het vel begeerde kroontje. Het kroontje geeft je op de werelden die je daarna speelt een klein voordeel en dat is dat je in plaats van 500 gunsten 550 gunsten kan opslaan in je tempel, dit voordeel was anders alleen actief op de heldenwereld (Achilles) maar is na het opheffen van de heldenstatus naar een normale wereld ingevoerd op alle werelden.

Nee hoor, ik heb een kroontje en op Juktas gewoon een opslag van 500 gunst.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb ook het kroontje op Psi en heb ook maar 500. Dus dat klopt niet.
Rest klopt wel. 7/7 wereldwonderen, wat je maakt tot winnaar van die wereld, en wat je dus een kroon geeft.

myznOqC.png


1NLUMs8.png
 

salerno1

Medusa
Die stelling klopt wel hoor. Het kroontje brengt 50 gunstopslag met zich mee op alle nieuwe werelden die je start nadat je oude is afgelopen (bij werelden waar je al op speelt wordt er natuurlijk niets aangepast).
 
Bovenaan