• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Kroontje

DeletedUser

Gast
Het felbegeerde kroontje ontvang je inderdaad nadat je 7/7 wereldwonderen hebt voltooid met je alliantie.

Hierbij komt wel dat je niet perse alle 7 wereldwonderen meegemaakt gebouwd moet hebben. Je kan je bij de alliantie voegen als ze er al 6 hebben gemaakt. (Lees: dat jij er op dat moment dus nog geen hebt) en ze dan pas het 7de WW voltooien (Lees: Jij hebt er nu 1 voltooid, maar de alliantie 7) ook dan krijg je de kroon.

Nadat je deze kroon hebt behoud je hem voor altijd. Ook als je een WW kwijtraakt of op een andere wereld start.

Let op
Ik zie hierboven overal staan dat je de 10%(50) extra gunst krijgt, nadat je 7/7 WW hebt voltooid. Dit klopt niet! Dit is namelijk al na het voltooien van 4/7 WW.

Hoe het precies werkt met wanneer je deze gunst krijgt is mij momenteel ook onduidelijk. Ik zelf heb deze extra gunst opslag namelijk op iedere wereld. Helaas is de wereld waar ik 7/7 WW hebt gehaald gestopt. Hier kan ik het niet meer controleren. Echter heb ik navraag gedaan bij personen die geen kroontje hebben. Wel 4/7 WW hebben voltooid en nog op de desbetreffende wereld spelen.. ook op deze wereld hebben ze een opslag van 550 gunst. Dus direct ontvangen...

Ik ga voor jullie op onderzoek uit. Hoop hier later vandaag meer duidelijkheid over te kunnen verschaffen. :)

EDIT: Na wat navraag te hebben gedaan blijkt dat op het moment van schrijven het zo is dat de extra gunsten opslag op iedere wereld het geval zou moeten zijn. Ook de wereld waar je 4/7 WW hebt gehaald, dus niet pas de wereld erna.

Kyraco zei:
Ik heb ook het kroontje op Psi en heb ook maar 500. Dus dat klopt niet.
Ook jij zou de 10% extra gunsten opslag moeten ontvangen. Op NL23(Hyperborea) is dit namelijk al het geval, dus op NL25 (Psi) zou dit ook het geval moeten zijn.

Misschien hier even een melding van maken, zodat een QA-medewerker hier eens naar kan kijken.

Ook op enkele andere werelden,waar ik het hebt gecontroleerd, krijg je het direct op dezelfde wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan