• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lagoonia

DeletedUser

Gast
Hoi iedereen,

Innogames is bezig met het ontwikkelen van een spel genaamd Lagoonia. Er is nog niet veel bekend over Lagoonia, echter kan ik iedereen al wel verwijzen naar de closed beta op deze pagina: http://de.lagoonia.com/

De closed beta is helaas in het duits, maar opent ergens tegen het einde van de zomer zoals het er nu naar uitziet.

Voor de mensen die het duits niet machtig genoeg zijn, of die geen zin hebben in duits, maar wel het engels genoeg beheersen is er ook een engelse beta, deze zal later openen als de duitse closed beta. De link naar de engelse open-beta is terug te vinden op deze pagina: http://en.lagoonia.com/

Voor beide taalversies is het nog niet mogelijk te spelen, je kunt echter al wel vooraf registreren en krijgt een email bericht op het moment dat de versie opent.

Meer informatie over Lagoonia kun je vinden op de blog ( duits ) en op facebook ( duits ) Op facebook kun je ook vragen stellen over het spel in het duits en het engels waarbij in dezelfde taal geantwoord zal worden als waarin de vraag gesteld is.

Hier enkele screenshots en een direct link naar een trailer:
lagoonia-ingame-1.jpg


lagoonia-ingame-2.jpg


lagoonia-ingame-3.jpg


En hier de Lagoonia Trailer

In Lagoonia begin je waarschijnlijk met een eenzame gestrande vliegtuig ongeluk overlevende die moet zien te overleven op een onbewoond eiland. Je moet met behulp van de natuurlijke bronnen van het eiland je persoontje zien te laten overleven. Later zullen meer karakters in het spel verschijnen.
InnoGames introduces new browser game:
Lagoonia ‐ Create Your Own Island Paradise!

Hamburg, July 28, 2011. InnoGames announced today the upcoming launch of a new browser game:
Lagoonia, which blends the charm of a sandbox game with exciting social interaction – all on a
remote South Sea island. The focus of the browser game is on the relationships between characters
and players. Moreover, players plan and create many things that make the island livable and fun:
from a warm fire and a cozy shelter, to useful fish nets and rafts, and later in the game lighthouses
and waterslides.

"In Lagoonia, you do not play against, but with each other. The mood and social relationships of the
characters are in the forefront of the gameplay. The setting particularly breaks new ground for us:
the scenario is reminiscent of Robinson Crusoe or Cast Away. This combination of gameplay and
setting is what makes the game so special” explains Kathleen Kunze, Lagoonia’s game designer.
In addition to several screenshots on www.lagoonia.com, InnoGames has released a trailer for the
game, which gives insight into the setting and the atmosphere of Lagoonia. The game will be playable
for free and without anything to download. The only technical requirements are a browser and an
internet connection. A German language Closed Beta is scheduled to begin late summer, with English
soon to follow.

InnoGames, with more than 65 million registered players worldwide, is one of the world's leading
developers and providers of online games. The German‐based company has scored major success
with games such as Tribal Wars, The West, and Grepolis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9429

Gast
AW: Lagoonia

Hmm..

Grafisch ziet het er wel niet zo goed als Grepolis uit en het spelconcept is me niet helemaal duidelijk.
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Lagoonia

Lijkt me een niet al te leuk spel.
Zal wss ook lang niet zo populair worden als Gp, tw en t-w.
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

Ik zal alvast op het Nederlandse forum te vinden zijn zodra de NL versie start ^^ Zie jullie daar wel weer :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

ik zie niet echt duidelijk wat voor spel het is heb alvast geregistreerd wil toch weten wat het pressies is
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

Het doet mij denken aan zo'n spelletjes die je op allerlei spelletjessites vindt waarbij je bijvoorbeeld gras moet zaaien om vervolgens een vogel te kopen, die eieren legt als je ze gras geeft. Dan kan je met die eieren dingen maken en moet je machines bouwen zodat je meer dingen kan verbouwen. Die kan je dan verkopen etc. ...
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

Meh, lijkt me niet echt een spel voor mij, maar ik kom denk ik wel even een kijkje nemen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

vertaald van
http://www.innogames.de/en
met google vertaler
InnoGames GmbH, Harburger Schloßstr. 28, 21079 Hamburg, Duitsland. Management: Eike Klindworth, Hendrik Klindworth, Michael Zillmer. Inschrijving in het handelsregister: Amtsgericht Hamburg, HRB 108.973, USt-ID: DE264068907 Media Informatie Uw contactpersoon: E-Mail: Telefoon: Dennis Heinert dennis.heinert @ innogames.de +49 40 78 89 33 568 InnoGames introduceert nieuwe browser spel: Lagoonia - Maak je eigen Island Paradise! Hamburg, 28 juli 2011. InnoGames kondigde vandaag de aanstaande lancering van een nieuwe browser spel: Lagoonia , Die combineert de charme van een sandbox game met spannende sociale interactie - allemaal op een afgelegen South Sea eiland. De focus van de browser spel is op de relaties tussen de personages en spelers. Bovendien, spelers plannen en creëren van veel dingen en dat maakt het eiland leefbaar en leuk: vanuit een warm vuur en een gezellig onderdak, nuttige visnetten en vlotten, en later in het spel vuurtorens en glijbanen. "In Lagoonia, speelt u niet tegen, maar met elkaar. De sfeer en de sociale relaties van de personages zijn in de voorhoede van de gameplay. De instelling breekt met name nieuwe grond voor ons: het scenario doet denken aan Robinson Crusoe en Cast Away. Deze combinatie van gameplay en instelling is wat maakt het spel zo speciaal ", vertelt Kathleen Kunze, Lagoonia game designer. Naast een aantal screenshots op www.lagoonia.com , Heeft InnoGames vrijgegeven een trailer voor de spel, dat inzicht geeft in de setting en de sfeer van Lagoonia. Het spel zal speelbaar zijn gratis en zonder iets te downloaden. De enige technische vereisten zijn een browser en een internetverbinding. Een Duitse taal Closed Beta staat gepland voor eind van de zomer te beginnen, met Engels binnenkort volgen. InnoGames, met meer dan 65 miljoen geregistreerde spelers wereldwijd, is een van 's werelds toonaangevende ontwikkelaars en aanbieders van online games. De in Duitsland gevestigde bedrijf heeft gescoord groot succes met games zoals Tribal Wars , Het Westen , En Grepolis .
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

Het doet mij denken aan zo'n spelletjes die je op allerlei spelletjessites vindt waarbij je bijvoorbeeld gras moet zaaien om vervolgens een vogel te kopen, die eieren legt als je ze gras geeft. Dan kan je met die eieren dingen maken en moet je machines bouwen zodat je meer dingen kan verbouwen. Die kan je dan verkopen etc. ...

er zijn soms van die reclames (.l.ko), Wat ik van die flutspellen vindt, zoals oloko of panfu. Dan is dit toch veel leuker ??
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

En het spel is geopend voor degenen met een beta key :D Sommige gebruikers hebben echter problemen met het inloggen. Blijf proberen in ieder geval :)

Wat ook leuk is om te weten, het beta forum is in het engels :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

lagoonia faalt :O
Ik kan niet op mijn acc... accnaam is verkeerd zeggen ze :O
Als ik dan nieuw acc wil maken dan staat er dat die naam al in gebruik is...
Als ik nieuw acc wil maken met ander email adres gaat ook niet en wachtwoord opvragen ook niet...
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

lOL, hEB EEN ACCOUNT MAAR ZIE NIET WAAr IK DAADWERKELIJK IN HET SPEL KAN -.-

Iemand een linkje?
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Lagoonia

Dan heb je waarschijnlijk ook geen Beta-key die je nodig hebt om op de testwereld te geraken. ;)

Lagoonia
 

DeletedUser

Gast
AW: Lagoonia

Beetje prut, in plaats van dat InnoGames zich eerst eens focust op het fatsoendelijk afmaken van één spel....

Seven Lands is nog steeds alleen in Duits beschikbaar, Tribonia lijkt volledig stil te liggen en spellen als Dark Age Wars en Blockstreet hebben ze al opgegeven toen ze nog in beta zaten, dus vind het waardeloos dat ze nu weer met iets nieuws komen terwijl ze nog zoveel dingen hebben die ze eerst eens moeten zien af te krijgen.
 
Bovenaan