• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Leider alliantie

DeletedUser

Gast
Kan een leider van een alliantie een oprichter kicken?

Alvast bedankt
 

DeletedUser

Gast
Natuurlijk niet.
Alliantieleiders kunnen andere leden functies toewijzen, maar kunnen geen oprichtersbevoegdheid toekennen en kunnen de alliantie niet opheffen. Een alliantie leider kan tevens het forum bewerken.
Een leider staat onder een oprichter. Dus dat zou betekenen dat een assistent zijn baas kan ontslaan.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser

Gast
Een leider kan geen oprichter kicken want een alliantie zonder oprichter bestaat niet. Aangezien een leider zichzelf geen oprichter kan maken is het dus ook niet mogelijk voor hem om de oprichter te kicken.
 

DeletedUser19428

Gast
Kan een leider van een alliantie een oprichter kicken?

Alvast bedankt

Neen,

Een leider kan nooit een oprichter uit de alliantie zetten, dit kan alleen een medeoprichter doen.
Een leider is een ondergeschikte aan de oprichter.
Een leider kan wel andere leiders de alliantie uitzetten maar een oprichter nooit.
 

DeletedUser

Gast
Een leider kan geen oprichter kicken want een alliantie zonder oprichter bestaat niet. Aangezien een leider zichzelf geen oprichter kan maken is het dus ook niet mogelijk voor hem om de oprichter te kicken.

Maar in het geval van meerdere oprichters zou het dus wel kunnen?
 

DeletedUser

Gast
Maar in het geval van meerdere oprichters zou het dus wel kunnen?
Ja. Oprichter A kan de oprichterrechten van oprichter B veranderen en v.v.
Oprichter A kan Oprichter B kicken en v.v.
Maar het is in het begin verstandig om een alliantie met z'n 2en te leiden en als die 2e persoon dan oprichterrechten heeft, zul je het normaal gaan vinden.
Ik weet hoe moeilijk het is om in het begin die rechten weg te geven, maar gewoon doen :)
 

DeletedUser

Gast
Ja. Oprichter A kan de oprichterrechten van oprichter B veranderen en v.v.
Oprichter A kan Oprichter B kicken en v.v.
Maar het is in het begin verstandig om een alliantie met z'n 2en te leiden en als die 2e persoon dan oprichterrechten heeft, zul je het normaal gaan vinden.
Ik weet hoe moeilijk het is om in het begin die rechten weg te geven, maar gewoon doen :)

De situatie is als volgt

er zijn 2 oprichters in een alliantie en 1 leider

kan de leider 1 van de 2 oprichters kicken?
 

DeletedUser23053

Gast
Hou eens op met 1000x dezelfde vraag te stellen als je al 1000x antwoord hebt gekregen
 

DeletedUser19428

Gast
Hou eens op met 1000x dezelfde vraag te stellen als je al 1000x antwoord hebt gekregen

+ 1

Iedereen geeft het zelfde antwoord dus lees eens de bijdrages goed door.

Dan weet je dat alleen een medeoprichter de andere oprichter uit de alliantie kan zetten en een leider nooit een oprichter uit de alliantie kan zetten

Wat mij betreft een slotje nu op deze discussie.
 

DeletedUser21806

Gast
Huh ik snap het niet? Kan een leider nou een oprichter kicken en een oprichter niet een leider? Ik ben zo in de war!?!?!?!?!?!
 

DeletedUser23350

Gast
Een oprichter heeft het meeste macht die kan iedereen kicken zelfs andere oprichters
Een leider heeft minder macht maar kan iedereen kicken zelfs zijn mede leiders, maar geen oprichters
 

DeletedUser

Gast
Dan kan je contact opnemen met support.
Daar kan je dan de situatie uit leggen en hun kunnen dan iemand oprichter maken als ik me eigen niet vergis.
Daar is een tijdje geleden ook al een vraag over geweest en toen stond dit er als antwoord.
 
Bovenaan