• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

mag je dubbel acocunts (2+)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
hallo,
ik leef op een eiland met een andere speler die 4 accounts heeft in zijn alliantie. de eigenaar van deze alliantie heeft zelf 2 accounts momenteel.

ik zou graag willen weten of je zoveel accounts mag hebben op 1 eiland in 1 alliantie
 

DeletedUser

Gast
Je mag, naar mijn weten, maar 1 account hebben. Het probleem is alleen dat veel mensen de internetverbinding dan delen zodat ze meerdere accounts kunnen hebben.
 

DeletedUser

Gast
Hangt ervan af, als je internet delen op hebt staan mag dat allemaal. Maar dan mogen ze elkaar niet helpen.
Als je de mensen verdenkt dat ze dit wel doen (aanvallen samen doen, een account enkel voor gs push gebruiken etc.)
Dan kan je support contacteren: http://support.innogames.de/login/choose
Wees daarin beleefd en leg gewoon uit waarom je deze spelers verdenkt en vraag of ze het willen checken. als je vermoeden klopt dan wordt deze speler geblokt.
 

DeletedUser14965

Gast
je mag meerdere accounts, maar niet in dezelfde wereld.
vb: Met account 1 speel je op wereld 1 en met account 2 speel je op 2.
 

DeletedUser45

Gast
Kortom, als de situatie zoals jij die beschrijft in de eerste post op één wereld is, is dat niet toegestaan. Je kunt spelers die je verdenkt van multi's aangeven bij de support, dan zullen zij er wat aan doen. :)
 

DeletedUser

Gast
Klopt, 1 speler 2 accounts mag niet maar dat valt niet te bewijzen, hij kan uiteraard zeggen dat hij een account heeft en dat de andere account zijn 'broertje' is. Dat mag perfect als je internet delen op hebt staan.
 

DeletedUser

Gast
Klopt, 1 speler 2 accounts mag niet maar dat valt niet te bewijzen, hij kan uiteraard zeggen dat hij een account heeft en dat de andere account zijn 'broertje' is. Dat mag perfect als je internet delen op hebt staan.
Laten we even duidelijk maken dat het niet zo is dat als je internetverbinding delen hebt aanstaan, je niet bestraft kan worden voor multi-account. Er zijn genoeg spelers die dit instellen en toch meerdere accounts op een wereld hebben. Als wij genoeg bewijs hebben, kunnen we spelers gewoon straffen, zelfs als ze internetverbinding delen aan hebben staan.
 

DeletedUser

Gast
Laten we even duidelijk maken dat het niet zo is dat als je internetverbinding delen hebt aanstaan, je niet bestraft kan worden voor multi-account. Er zijn genoeg spelers die dit instellen en toch meerdere accounts op een wereld hebben. Als wij genoeg bewijs hebben, kunnen we spelers gewoon straffen, zelfs als ze internetverbinding delen aan hebben staan.

Oh, dat wist ik niet, ik dacht dat als je internet delen had opstaan dat dit mocht maar dat je dan elkaar niet mag helpen.
Nuja, ik heb er geen baat ofzo bij want hier op dit internet adres staat maar 1 speler ^^
 

DeletedUser15574

Gast
misschien kan hier een slotje op of willen mensen hier nog verder over praten
ik vind in ieder geval dat hier een slotje op mag
 

DeletedUser

Gast
§3: Overzichtelijkheid
Gelieve enkel berichten te plaatsen die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren dat een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden. (vb: 'slotje', bumpen, 'idd', 'vind ik ook', etc.)

;) .
 

DeletedUser13200

Gast
Vind niet dat hier een slotje op moet. Dubbele Account moet niet kunnen zonder internet delen aan te zetten. Helaas word je al gauw van dubbele accounts beschuldig door de moderators van verschillende werelden. Soms moet je een stukje menselijkheid tonen en helaas is dat ver te zoeken hier bij innogames.

Zal dit ff toelichten. Ik speel op dit moment op Achilles maar ben al 2 jaar bezig met grepolis en heb op verschillende werelden gespeeld. Met sommige mensen speel je al van het begin. Nu wil het geval dat afgelopen week een maatje van mij op achilles, waarmee ik al vanaf het begin speel op grepolis een hartaanval had gekregen. Kreeg via Skype van zijn schoonzoon te horen dat ie met spoed was afgevoerd naar het ziekenhuis en of ik zijn account in vm wilde zetten. Heb ik gedaan. Daarbij was ikzelf behoorlijk van de kaart op dat moment en heb geen internet delen aangezet. Nu worden we voor dat feit beide geband en moet 1 van ons zijn account opzeggen Het is dus een regel 1 overtreding geworden terwijl ik en mijn maatje in eerste instantie een ban kregen op basis van regel 2. Regel 2 is het niet aanzetten van internet delen.

Ik vind het heel erg dat er geen menselijkheid getoond word, terwijl er toch daadwerkelijk aangetoond kan worden en is geworden dat hij ook daadwerkelijk een hartaanval heeft gehad.

Dat ik vergeet internetdelen aan te zetten op zo'n moment word me ook niet vergeven.

Ik vind het een schandalige vertoning dat een broekie die zijn werk niet goed uitvoerd ons banned en geen menselijkheid kan tonen.
valt me vies tegen dat zoiets hier kan.

Wilde dit ff kwijt en ik hoop dat de moderators hier er eens goed over nadenken hoe ze mensen willen behandelen en hopen dat als het een ander overkomt ze wel een beetje menselijkheid kunnen tonen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Vind niet dat hier een slotje op moet. Dubbele Account moet niet kunnen zonder internet delen aan te zetten. Helaas word je al gauw van dubbele accounts beschuldig door de moderators van verschillende werelden. Soms moet je een stukje menselijkheid tonen en helaas is dat ver te zoeken hier bij innogames.

Zal dit ff toelichten. Ik speel op dit moment op Achilles maar ben al 2 jaar bezig met grepolis en heb op verschillende werelden gespeeld. Met sommige mensen speel je al van het begin. Nu wil het geval dat afgelopen week een maatje van mij op achilles, waarmee ik al vanaf het begin speel op grepolis een hartaanval had gekregen. Kreeg via Skype van zijn schoonzoon te horen dat ie met spoed was afgevoerd naar het ziekenhuis en of ik zijn account in vm wilde zetten. Heb ik gedaan. Daarbij was ikzelf behoorlijk van de kaart op dat moment en heb geen internet delen aangezet. Nu worden we voor dat feit beide geband en moet 1 van ons zijn account opzeggen Het is dus een regel 1 overtreding geworden terwijl ik en mijn maatje in eerste instantie een ban kregen op basis van regel 2. Regel 2 is het niet aanzetten van internet delen.

Ik vind het heel erg dat er geen menselijkheid getoond word, terwijl er toch daadwerkelijk aangetoond kan worden en is geworden dat hij ook daadwerkelijk een hartaanval heeft gehad.

Dat ik vergeet internetdelen aan te zetten op zo'n moment word me ook niet vergeven.

Ik vind het een schandalige vertoning dat een broekie die zijn werk niet goed uitvoerd ons banned en geen menselijkheid kan tonen.
valt me vies tegen dat zoiets hier kan.

Wilde dit ff kwijt en ik hoop dat de moderators hier er eens goed over nadenken hoe ze mensen willen behandelen en hopen dat als het een ander overkomt ze wel een beetje menselijkheid kunnen tonen
Ik wil als eerst zeggen dat ik niet de informatie hiervan heb oid, dus dat ik alleen op basis van wat jij zegt reageer.

Hoe lullig het ook klinkt in dit geval, het is ten alle tijden verboden om met twee accounts te spelen. Internetverbinding delen aanzetten helpt niet om je te beschermen tegen multi-account. Kijk naar regel 1, het is gewoon verboden om met meerdere accounts te spelen, zelfs als internetverbinding delen aanstaat.
Als mensen om welke reden dan ook niet online kunnen komen (vakantie, ziektes, wat dan ook), dan hebben wij daar de vakantiemodus voor. Het is niet de bedoeling dat andere mensen dat account overnemen en daarmee verder gaat spelen.

Ik zie nergens in dit verhaal aanleiding om te denken dat de betreffende moderator verkeerd gehandeld heeft, maar nogmaals, ik weet niet precies wat er gebeurd is.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil als eerst zeggen dat ik niet de informatie hiervan heb oid, dus dat ik alleen op basis van wat jij zegt reageer.

Hoe lullig het ook klinkt in dit geval, het is ten alle tijden verboden om met twee accounts te spelen. Internetverbinding delen aanzetten helpt niet om je te beschermen tegen multi-account. Kijk naar regel 1, het is gewoon verboden om met meerdere accounts te spelen, zelfs als internetverbinding delen aanstaat.
Als mensen om welke reden dan ook niet online kunnen komen (vakantie, ziektes, wat dan ook), dan hebben wij daar de vakantiemodus voor. Het is niet de bedoeling dat andere mensen dat account overnemen en daarmee verder gaat spelen.

Ik zie nergens in dit verhaal aanleiding om te denken dat de betreffende moderator verkeerd gehandeld heeft, maar nogmaals, ik weet niet precies wat er gebeurd is.


Deze beste man was niet in de gelegenheid om zijn eigen Vakantiemodus(ook wel VM genoemd) aan te zetten, vandaar dat bovenstaande speler dat voor hem heeft gedaan (dit is wat ik uit het verhaal begrijp)
 

DeletedUser

Gast
@ Marc,

"Ik wil als eerst zeggen dat ik niet de informatie hiervan heb oid, dus dat ik alleen op basis van wat jij zegt reageer."

Ik zou zeggen doe dat dan ook, want je slaat veel over....
Als je afgaat op de info van alfa66, dan kun je toch niet verwachten dat als iemand een hartaanval had, en met spoed naar het ziekenhuis vervoerd moet worden, dat hij tegen de ambulancebroeders zegt : "Even geduld aub, ik moet mijn grep-acoount nog even in VM zetten?

"Het is niet de bedoeling dat andere mensen dat account overnemen en daarmee verder gaat spelen."
Volgens mij ging het niet om verder spelen (nogmaals volgens de info van alfa66) maar om de VM aan te zetten...
Of valt dat in verder spelen?

Veder ga je niet in (of ik mis dat) op :
"Ik vind het heel erg dat er geen menselijkheid getoond word, terwijl er toch daadwerkelijk aangetoond kan worden en is geworden dat hij ook daadwerkelijk een hartaanval heeft gehad." van alfa 66

Het kan toch niet de insteek van een support of mod zijn dat elke speler een bedrieger is?

Daarnaast:
"Nu worden we voor dat feit beide geband en moet 1 van ons zijn account opzeggen Het is dus een regel 1 overtreding geworden terwijl ik en mijn maatje in eerste instantie een ban kregen op basis van regel 2. Regel 2 is het niet aanzetten van internet delen."
Daar zie ik ook geen uitleg over? Alleen een samenvatting van de regels...

Dus ik vind het in deze situatie redelijk schrijnend dat er zo gereageerd wordt..
Hopende op beterschap..

Zilliewan
 

DeletedUser11561

Gast
Vind niet dat hier een slotje op moet. Dubbele Account moet niet kunnen zonder internet delen aan te zetten. Helaas word je al gauw van dubbele accounts beschuldig door de moderators van verschillende werelden. Soms moet je een stukje menselijkheid tonen en helaas is dat ver te zoeken hier bij innogames.

Zal dit ff toelichten. Ik speel op dit moment op Achilles maar ben al 2 jaar bezig met grepolis en heb op verschillende werelden gespeeld. Met sommige mensen speel je al van het begin. Nu wil het geval dat afgelopen week een maatje van mij op achilles, waarmee ik al vanaf het begin speel op grepolis een hartaanval had gekregen. Kreeg via Skype van zijn schoonzoon te horen dat ie met spoed was afgevoerd naar het ziekenhuis en of ik zijn account in vm wilde zetten. Heb ik gedaan. Daarbij was ikzelf behoorlijk van de kaart op dat moment en heb geen internet delen aangezet. Nu worden we voor dat feit beide geband en moet 1 van ons zijn account opzeggen Het is dus een regel 1 overtreding geworden terwijl ik en mijn maatje in eerste instantie een ban kregen op basis van regel 2. Regel 2 is het niet aanzetten van internet delen.

Ik vind het heel erg dat er geen menselijkheid getoond word, terwijl er toch daadwerkelijk aangetoond kan worden en is geworden dat hij ook daadwerkelijk een hartaanval heeft gehad.

Dat ik vergeet internetdelen aan te zetten op zo'n moment word me ook niet vergeven.

Ik vind het een schandalige vertoning dat een broekie die zijn werk niet goed uitvoerd ons banned en geen menselijkheid kan tonen.
valt me vies tegen dat zoiets hier kan.

Wilde dit ff kwijt en ik hoop dat de moderators hier er eens goed over nadenken hoe ze mensen willen behandelen en hopen dat als het een ander overkomt ze wel een beetje menselijkheid kunnen tonen
Ik wil als eerst zeggen dat ik niet de informatie hiervan heb oid, dus dat ik alleen op basis van wat jij zegt reageer.

Hoe lullig het ook klinkt in dit geval, het is ten alle tijden verboden om met twee accounts te spelen. Internetverbinding delen aanzetten helpt niet om je te beschermen tegen multi-account. Kijk naar regel 1, het is gewoon verboden om met meerdere accounts te spelen, zelfs als internetverbinding delen aanstaat.
Als mensen om welke reden dan ook niet online kunnen komen (vakantie, ziektes, wat dan ook), dan hebben wij daar de vakantiemodus voor. Het is niet de bedoeling dat andere mensen dat account overnemen en daarmee verder gaat spelen.


Ik zie nergens in dit verhaal aanleiding om te denken dat de betreffende moderator verkeerd gehandeld heeft, maar nogmaals, ik weet niet precies wat er gebeurd is.
Ik zie sowieso dat jij niet begrijpend kan lezen.

in vet gedrukt de belangrijke info.

Inloggen en direkt in VM zetten, omdat de eigenaar vecht voor zijn leven na een acute opname in het ziekenhuis, is reden voor het opheffen van een account.

Zijn jullie nou helemaal van de pot af getrokken?
 

DeletedUser

Gast
ik kan mij hier helemaal in vinden, echt bizar voor woorden.

Nu heb ik zelf ook een ban, echt balen, maar ja regels zijn regels.
Al hoe wel ik wat menselijkheid ook wel zou waarderen.

ik heb een account na aanleiding, dat mijn vrouw al een aantal maanden aan het spelen is.
helaas was ik niet op de hoogte van de regel dat je niet op 1 internet verbinding mocht spelen.
Laat staan dat je internetdeling moest aan zetten.
nu zijn wij beide geblokeerd voor 5 dagen. jammer maar ja regels zijn regel.

Maar nu ik graag wil weten wat wel en niet mag, word het voor mij echt onduidelijk.
als ik het goed lees mag je toch samen op 1 wereld spelen zolang je maar niet samen speelt en elkaar ondersteunt. een derde mag je ook niet ondersteunen behalve als hier 48 uur tussen zit.

maar hier boven lees ik toch dat je helemaal niet op 1 wereld mag spelen.
Of als je internet delen aan hebt je als nog geblokeerd kunt worden.

Waar liggen de grenzen.
ik wil graag voor komen dat mijn vrouw haar account voor goed geblokkeerd word.
Dat is het mij niet waard :(

het is toch wel erg dat de goede onder de slechten moet lijden.
Want als ze willen krijg je het toch wel voor elkaar om meerder accounts te hebben op 1 wereld. bv door mobile en thuis waarbij de het ip anders is. kom op jongens het is en blijft een spel.

Ik willen gewoon lekker spelen en bouwen. dat moet toch de intentie zijn.
gezien de legen plekken in het spel kunnen er wel wat spelers bij.
dan helpt het niet als je ze op deze wijze weg stuurt.
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Soms een beetje menselijkheid is precies ver te zoeken, andere keren ook weer niet.
Volgens mij hangt het er echt vanaf wie je hebt als gamemoderator.

Vind dat dit toch ook wel te ver gaat.
De personen kunnen hier niets aan doen en hebben juist gehandeld. Ik zou net hetzelfde doen!
Net zoals vele andere volgens mij, als je dit niet zou doen sorry maar dan heb je geen gevoelens...!!!

Als we nu eerlijk zijn, regels zijn er om te volgen. MAAR wie oh wie volgt allemaal deze regels? en dan bedoel ik niet alleen in grepolis maar ook in RL. Wat ik hiermee bedoel is.

Wie heeft er nog nooit te snel gereden?
Wie heeft er nog nooit gebeld achter het stuur?
Wie fietst er altijd met 2 handen?
Wie heeft nooit is een beetje teveel gedronken(1pintje) om te mogen rijden?
Wie heeft er nog nooit gespiekt?
Wie houd zich aan de voedingsdriehoek?

Dit zijn allemaal regels, maar volgt iedereen deze? volgens mij toch niet? iedereen houd zich wel eens niet aan de regels.

Deze persoon heeft gehandeld in het goede voor de andere persoon.

Ik heb het gevoel dat soms moderators werelden vlug toe willen hebben(zie achi hoeveel spelers zijn daar nu? maar echt actieve spelers?)

Volgens mij als je hier een vote op zou doen wat er met de accounts moet gebeuren gaan veel mensen zeggen dat beide dit mogen behouden omdat ze mens zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat de vraag van de topicstarter beantwoord is en dat het topic daarom dicht kan.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het in zo'n geval ook erg lullig dat het zo gelopen is. Echter, wij kunnen als moderators niets anders dan iedereen gelijk behandelen, omdat valsspelers anders aanspraak gaan maken op het gegeven dat die en die persoon wel vrijuit mocht gaan. We hebben hier simpelweg geen keus in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan