• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie mensen die pre made allys verknallen zijn erg zielige figuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er gek van, mensen in jouw pre made die ff komen vertellen wat er wel en niet goed is aan jouw ally, te weinig ervaring die je hebt, spelfouten etcetera, aan diegene wil ik zeggen, maak dan zelf wat en hou je kritiek voor je!
 

DeletedUser

Gast
Vind je het het gek dat dit gebeurd? Je zegt dat je 40 bent, maar je gedraagt je als een klein jongetje van 6...
Ook heb je belachelijke eisen, je zegt dat je minimaal 2x per week online moet zijn. Pfffff
 

DeletedUser20650

Gast
Als je een Pre-made maakt stel je deze open voor publiek, dit betekent dus ook dat iedereen hier kritiek op kan en mag geven. Dit moet je of accepteren of voorkomen. Als je een pre-made maakt die boven de anderen uitsteekt zal er ook geen kritiek zijn en heb je meer kans op succes met je ally.
 

DeletedUser

Gast
Als je een Pre-made maakt stel je deze open voor publiek, dit betekent dus ook dat iedereen hier kritiek op kan en mag geven. Dit moet je of accepteren of voorkomen. Als je een pre-made maakt die boven de anderen uitsteekt zal er ook geen kritiek zijn en heb je meer kans op succes met je ally.
Hoe kan een premade maken die boven de andere uitsteekt ? :)
Ik kan ook een super alliantie 'oprichten' op het AF met wat woordjes... echter zijn de meeste allianties die op t AF worden aangemaakt, binnen 2-3 weken ingame van de aardbodem verdwenen.

Deze 'super' allianties floppen 9/10x omdat er een bepaalde verwachting bij komt kijken.. :)
Overschatting noemen ze dat, en zelfverheerlijking..

Hoe mooier de ally op papier, hoe harder ze falen (uitzonderingen daargelaten)
 

DeletedUser20650

Gast
Hoe kan een premade maken die boven de andere uitsteekt ? :)
Ik kan ook een super alliantie 'oprichten' op het AF met wat woordjes...

Jij wel ja, maar daar draait het om naamsbekendheid in positieve zin.

Als ik een pre-made join kies ik de beste uit, met het idee: hoe beter de pre-made hoe beter de leiding. Dit is natuurlijk niet altijd zo, maar hoe moet je pre-mades anders beoordelen?
 

DeletedUser

Gast
Vind je het het gek dat dit gebeurd? Je zegt dat je 40 bent, maar je gedraagt je als een klein jongetje van 6...
Ook heb je belachelijke eisen, je zegt dat je minimaal 2x per week online moet zijn. Pfffff

ik weet niet hoor zeur maar 2x per week. jij denkt dat als een ally je verplicht 2x per week online te zijn je dat ook precies doet. het is een MINIMUM eis (als je dat woordt tenminste kent.) mensen kunnen zelf bepalen of ze 2x per week of zelf 2x per dag online zijn. ps... het is een spel. dat jij nou een no-live gamer bent. DUS NIET JANKEN EN HOU JE ERBUITEN EN JIJ BENT DE ENIGE DIE ZICH ONVERANTWOORDT GEDRAAGT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
Tja, da's het risico als je het publiek maakt. Zorg er gewoon voor dat die tip-top in orde is of houd hem geheim. Dat moet je zelf inschatten.
 

DeletedUser

Gast
Wordt er gek van, mensen in jouw pre made die ff komen vertellen wat er wel en niet goed is aan jouw ally, te weinig ervaring die je hebt, spelfouten etcetera, aan diegene wil ik zeggen, maak dan zelf wat en hou je kritiek voor je!
Kritiek uiten (dat doe je nu namelijk) om te zeggen dat je kritiek voor je moet houden is ietwat tegenstrijdig.
Waarom maak jij zoveel nietszeggende topics aan trouwens?
 

DeletedUser

Gast
ik weet niet hoor zeur maar 2x per week. jij denkt dat als een ally je verplicht 2x per week online te zijn je dat ook precies doet. het is een MINIMUM eis (als je dat woordt tenminste kent.) mensen kunnen zelf bepalen of ze 2x per week of zelf 2x per dag online zijn. ps... het is een spel. dat jij nou een no-live gamer bent. DUS NIET JANKEN EN HOU JE ERBUITEN EN JIJ BENT DE ENIGE DIE ZICH ONVERANTWOORDT GEDRAAGT
Heeft meneer misschien ooit gehoord van anti-depressiva? Heb je nodig lijkt mij, graag normaal doen :).
 
Kritiek uiten (dat doe je nu namelijk) om te zeggen dat je kritiek voor je moet houden is ietwat tegenstrijdig.
Waarom maak jij zoveel nietszeggende topics aan trouwens?

nietszeggend ook weer een tegenstrijdigheid zelfs een contradictie, een topic is altijd iets zeggend, als je je mond dicht houdt is het nietszeggend, snap je t nog?
 

DeletedUser9104

Gast
Mensen... Kom op zeg...
Ik zie niet het nut in van dit topic... Een discussie over waarom je geen kritiek mag uiten... Dan vraag je om kritiek.
Ik ga maar niet in op alle individuele reacties, maar ik raad Kingspartacus aan om te vragen of dit topic dicht mag.
 

DeletedUser18356

Gast
Mensen... Kom op zeg...
Ik zie niet het nut in van dit topic... Een discussie over waarom je geen kritiek mag uiten... Dan vraag je om kritiek.
Ik ga maar niet in op alle individuele reacties, maar ik raad Kingspartacus aan om te vragen of dit topic dicht mag.

Ben het hiermee eens.
Tevens zie ik dit topic meer als een 'probleem-topic' dat speciaal aangemaakt is voor 'problemen'.
Zou hier dus ook graag een slotje op zien, want hier komen alleen nog grotere problemen van.
 

DeletedUser

Gast
nietszeggend ook weer een tegenstrijdigheid zelfs een contradictie, een topic is altijd iets zeggend, als je je mond dicht houdt is het nietszeggend, snap je t nog?

Één woord quoten en dat een contradictie noemen... Dat is al net zo dom als dit topic.
Een nietszeggend topic kan wel, dat is dit namelijk.
 

DeletedUser18363

Gast
Logisch dat je zulk commentaar krijgt, je ally is niet bepaald goed.
 

DeletedUser

Gast
Vind je het het gek dat dit gebeurd? Je zegt dat je 40 bent, maar je gedraagt je als een klein jongetje van 6...
Ook heb je belachelijke eisen, je zegt dat je minimaal 2x per week online moet zijn. Pfffff


Is 'ie 40?!? ik schatte hem eerder 13 in ofzo.

Voor alle kritiek is er een reden, en jou pre made is er zo een.
 

DeletedUser19689

Gast
Inderdaad, ik krijg het daar ook van. Dat ze dan hun eigen pre-made opstarten, die schorriemorrie.
 

DeletedUser

Gast
Het punt is gewoon dat dit hele topic er is doordat onze King niet goed overweg kan met Resistance..
Nu hebben ze een extra topic waar ze "kunnen discussiëren", eigenlijk dus gewoon op elkaars kap zitten.

En nog een ander feit is dat in het hele pre-made topic van Byzantion bijna alleen maar falende pre-mades staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan