• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Menubalk

DeletedUser15406

Gast
Sinds kort hebben wij een nieuwe menubalk.
Bij de vorige verkleurde het forum zodra er een nieuw bericht geplaatst werd en werd al zichtbaar als ik van dorp naar dorp ging.

Dat is nu helemaal niet het geval waardoor ik soms meerdere berichten gemist en helaas ook een paar belangrijke van defense.

Nu is mijn vraag, zou het weer mogelijk kunnen zijn dat er bij nieuwe berichtgeving op het forum deze weer verkleurd in je balk?
 

DeletedUser13265

Gast
ook ik zie liever de vorige menu balk terug
de huidige balk ziet wel mooier uit
heeft twee zeer opvallende negatieve kenmerken

:bol_blauw: deze neemt teveel plaats in beslag
terwijl de vorige menu balk zo lekker compact was

:bol_blauw: onder in beeld ligt hij constant in de weg als je meerdere vensters wilt openen
terwijl bij de vorige balk links in beeld dit niet het geval was
 

DeletedUser

Gast
Sinds kort hebben wij een nieuwe menubalk.
Bij de vorige verkleurde het forum zodra er een nieuw bericht geplaatst werd en werd al zichtbaar als ik van dorp naar dorp ging.

Dat is nu helemaal niet het geval waardoor ik soms meerdere berichten gemist en helaas ook een paar belangrijke van defense.

Nu is mijn vraag, zou het weer mogelijk kunnen zijn dat er bij nieuwe berichtgeving op het forum deze weer verkleurd in je balk?
Als er een nieuw bericht is dat komt er een rondje met het aantal nieuwe berichten naast te staan.
 

DeletedUser15406

Gast
Nee helaas dan moet ik dus eerst refreshen en voorheen was dat niet het geval en kleurde het forum deel op dat er nieuwe berichten waren. En was ik niet met grote regelmaat mijn veld aan het refreshen

Nu moet ik zeggen dat de voortgang van het spel er toch al niet erg op vooruit is gegaan na een aantal updates. Met grote regelmaat heb ik "Respons error" en zandlopers. Ik ben alleen al blij dat mijn eigen tijd niet meer blijft staan op half 4 's middags en mijn servertijd niet steeds met 9 sec verspringt tijdens timen, maar nu gewoon wel weer synchroon loopt.

(hele verademing voor mijzelf is dat meerdere mensen dit hebben gehad en het dus niet aan mijn pc ligt..... en advies is bij deze om bij instellingen "Tussentijds opslaan in een lokale cache", Inhoud verwijderen een groot deel van de problemen heeft opgelost)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan