• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie [Methone] Spamaanvallen Frutter | The Teddy Bears

LordTimo

Slingeraar
Goedemiddag Mede-Grepolis Spelers,

Een aantal weken geleden hebben wij ons gevestigd naast het cluster van de alliantie The Teddy Bears & Boots Cuddly Bear.

Sindsdien ervaren wij spamaanvallen van een stuk of 5 grif of aanvallen om de minuut van 1 speler, genaamd Frutter. Deze persoon is aardig boos dat wij gevestigd zijn naast hem en dat laat hij dus blijken met spam/onnodige aanvallen zoals onderstaand. Dit doet hij ook nachtelijk/overdag, zodat je geen rust hebt.

Daarbij stuurt hij en zijn alliantiegenoten provocerende berichten, aangezien zij niet tegen hun verlies kunnen blijkbaar:
Screenshot_4.png
Screenshot_3.png


Screenshot_2.png

image.png

Screenshot_5.png
Screenshot_6.png

Misschien kunnen wij hier wat met zijn allen aan doen, en kent iemand deze speler en heeft deze verhalen? Laat het weten! Dan pakken we deze persoon aan. Het is natuurlijk niet geoorloofd om zulke aanvallen te doen, de desbetreffende alliantie gooit het op 'checks', maar aanvallen gebeuren op dezelfde steden en hebben geen toegevoegde waarde tot intel.

Groet,

Timo
 

Bijlagen

  • Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    51,7 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:

Mountain2609

Slingeraar
moet je wel de aanvallen er bij zetten dit is gewoon puur omdat je niet tegen je verlies kan jij komt zelf naar dat cluster om te zieken en dan ga je nu klagen dat je aanvallen krijgt
 

LordTimo

Slingeraar
moet je wel de aanvallen er bij zetten dit is gewoon puur omdat je niet tegen je verlies kan jij komt zelf naar dat cluster om te zieken en dan ga je nu klagen dat je aanvallen krijgt
Dit bericht is alweer provocerend. Jullie keuren minuutaanvallen goed als 'checks', although het geen checks zijn. Daarbij geef je zojuist aan dat je er niet tegen kan dat er een bericht op fora is geplaatst voor jullie gedrag. +1
 

Mountain2609

Slingeraar
omdat jij alles dodged kunnen wij geen rapporten laten zien want het zijn allemaal serieuze aanvallen!!!!!!!

ps je kan je grotten beter uitbouwen inplaats van hier op het forum te gaan kletsenbetsen

en nog een ps we gaan dit verder uitspelen via support
 

Frutter

Slingeraar
Meneer Timo, Jij bent gewoon een zwakke speler die hierheen komt om te zieken met je maatjes maar dat is je behoorlijk tegen gevallen en dat kan ik begrijpen.
Door jullie is de alliantie bij ons uit elkaar gevallen en gelukkig na een goed gesprek met de leiders van de teddybeers is het tot een goede alliantie geworden. door jullie misselijke speler die doet of je heel wat bent. door jou aanvalletjes in de nacht en overdag zijn wij 1 stevige vuist geworden en verlies je hier en daar een stadje, wat we al veel eerder hadden moeten doen. aangezien je slecht tegen je verlies kan en nu als laatste redmiddel iets op het forum zet zegt dit meer over jezelf dan over mij.
Ik zou zeggen, veel plezier verder en hoop voor jou dat je nog spelers krijgt die achter je staat.

frutter
 

LordTimo

Slingeraar
Deze reactie zegt genoeg. Je beledigd hier weer één van onze spelers, daar zijn wij niet van gediend en zullen wij ook actie tegen ondernemen. De aanvallen die wij krijgen van jullie zijn voornamelijk 's nachts, wij vallen enkel 's nachts aan indien wij er 1 binnen krijgen om dezelfde tijd. Dus deze spamaanvallen doen jullie ook 's nachts. Hier kunnen wij ook screens van neerleggen. Wij zullen ons hard maken voor fairplay, welke niet door jullie wordt nageleefd en de regels zullen worden nagestreefd wat nu ook niet het geval is bij jullie.
 

Frutter

Slingeraar
doe jij maar je best ik ga nog even genieten van het spel. doei
Ga jij maar door met gal spuwen daar ben je beter in dan een leuk spel te spelen
 

boodtrap

Slingeraar
transition-mini.png

[player]LordTimo[/player] op 19-11-23 om 21:08
transition-mini2.png

Ja, maar ik waarschuw nog 1x voor jullie WW om niet aan te vallen. Want dan fucken we die WW's sowieso op.
transition-mini.png
 

Frutter

Slingeraar
Zo jammer voor die goede speler Timo heeft op de reset knop gedrukt omdat hij het niet meer aankon. de waarheid uiteraard.
Hij is opnieuw gestart een eindje weg van ons.
Wij wensen Timo een fijne herstart toe en veel succes op deze wereld.

Het ga je goed,

frutter
 

zelway

Hopliet
ik zou zeggen kom eens op achilles kijken dan hoe het daar soms gaat
nacht aanvallen ,nacht kolo,s en aanvallen die 3 dg of langer onderweg zijn is heel normaal bij sommige speleres

fairplay ??? nee
kansloze aanvallen ??ja
verboden ?? nee zeker niet alleen hooguit irritant
support zal hier niets tegen doen
wen er maar aan zou ik zeggen en speel hey spel zelf fair en laat je niet verleiden tot de zelfde ongein
 
Bovenaan