• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Militie

DeletedUser

Gast
Waarom kan ik niet instellen dat de militie automatisch aangaat? want ik moet ook nog andere dingen doen dan dit leuke spel.:gunst:
 

DeletedUser

Gast
AW: Militie

automatische instellingen zijn niet leuk he, dan maak je het geen tactisch spel meer, maar een erg simpel spel, ik ben blij dat bots worden geweerd van dit spel ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Militie

automatische instellingen zijn niet leuk he, dan maak je het geen tactisch spel meer, maar een erg simpel spel, ik ben blij dat bots worden geweerd van dit spel ;)
Ja ok maar elke keer dat thuis kom zijn me troepen altijd weer vermoord door dezelfde mensen.een limiet zou een beetje redelijk zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Militie

De werelden werken met verschillende snelheden. Misschien is het beter een wereld als Alpha te nemen met snelheid 1?
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Militie

Overnieuw beginnen lijkt me de beste optie. Je bent nu een farm en zolang er GS/GP bij jou te halen is zullen ze echt niet stoppen. Een goede stad om te farmen is meer waard dan een overname, vooral als de eigenaar steeds inlogt of mannetjes bouwt, betekent alleen maar dat het weer een paar weken duurt voor ie spook wordt.
 

DeletedUser2918

Gast
AW: Militie

Je mag niet vergeten dat dit het spel nu eenmaal is.

Anderen vallen je aan voor GP en voor GS.

Een tragere wereld kan oplossing bieden als je minder actief bent.

Zaken als militie automatisch laten werken of al dan niet met een bot zijn natuurlijk uit den boze.

Ik denk dat je dat zelf ook wel inziet.

Een andere alternatief is er veel troepen in te zetten met behulp van anderen (alliantiegenoten, ...).

Tactisch spelen is de boodschap, en niet het spel veranderen omdat iemand anders jou gebruikt als farm ;)
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Militie

ook kan je de troepen die je hebt gemaakt meteen ergens anders heen sturen totdat je genoeg troepen hebt om de aanval af te weren.
 
Bovenaan