• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Militie

DeletedUser

Gast
Hoi,
Als je iemand aanvalt, kan deze persoon militie inschakelen. Kun je deze militie oneindig inschakelen? Daarmee bedoel ik dat als ze gedood zijn, dat je ze de keer daarna gewoon weer in kan zetten? Ik heb namelijk 2 keer in een betrekkelijk korte tijd iemand aangevallen en 2 keer 50 ruiters verloren. Het zou niet logisch zijn als je die militie oneindig kon inroepen, omdat dit het voor kleine spelers wel heel onaantrekkelijk maakt om onderling oorlog te gaan voeren.

Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Gast
Dat zou het dus onmogelijk maken om spelers te farmen? Als je spelers farmt en je stuurt 100 ruiters, en de helft gaat dood, stop je daar meteen mee. Ook is het erg irrealistisch, omdat die militie echt niet terug tot leven gewekt kan worden. Je zorgt er dus voor dat je minder een oorlogsspel overhoudt en het het is irrealistisch. Wat is dan het voordeel ervan?
 

DeletedUser

Gast
Dat zou het dus onmogelijk maken om spelers te farmen? Als je spelers farmt en je stuurt 100 ruiters, en de helft gaat dood, stop je daar meteen mee. Ook is het erg irrealistisch, omdat die militie echt niet terug tot leven gewekt kan worden. Je zorgt er dus voor dat je minder een oorlogsspel overhoudt en het het is irrealistisch. Wat is dan het voordeel ervan?

Militie heeft 0% verdediging xD maar zo is het volgens mij wel weet niet zeker als iemand maar 100 militie heeft gaat er mis 10\15 dood
 

DeletedUser

Gast
dat je als kleine speler wilt groeien, dat het mogelijk is om te groeien als je actief bent.
dan kan je op tijd militie gebruiken.

dan hebben kleine spelers ook de kans om te groeien als ze later in de wereld komen
 

DeletedUser

Gast
Militie wordt voor een bepaalde tijd geactiveerd, alles wat sneuvelt binnen die tijd is gewoon weg, als de inzettijd is verlopen kan de militie opnieuw geactiveerd worden en dan staat alles er weer vol.

Zie het als je inwoners die ingezet worden om het dorp te beschermen, ze sneuvelen dan wel, maar die inwoners worden na die tijd weer aangevuld zodat je inwoneraantal op peil blijft, het is een soort extra feature om kleine spelers nog iets van kans te geven want anders zou het spel nog simpeler worden ;)
 

DeletedUser

Gast
oké. Het is duidelijk. Ik vind het nog steeds geen goede regel, maar ik zal ermee leren leven. Bedankt voor de snelle antwoorden!
 

DeletedUser

Gast
Militie heeft 0% verdediging xD maar zo is het volgens mij wel weet niet zeker als iemand maar 100 militie heeft gaat er mis 10\15 dood

De Militie heeft wel verdedeging en aanval de wiki zecht dat dit de milisie is.
verdediging tegen

slagwapens -3
schietwapens -4
steekwapens -2

de aanval van Militie is 2(slag) maar ze hebben geen snelheid en kunnen niks dragen. Maar je kunt ze wel gebruiken als gratis vededigssoldaat alleen halveert dat je grontstofenprodusie.

::Onderzoek:
 
Bovenaan