• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mole Hole

rog294super

Slingeraar
Het lijkt erop dat de website van de eigenaar offline is. Mole hole heeft als je in de code kijkt bepaalde opmaak bestanden(CSS) en andere bestanden(javascript) nodig. Deze bestanden kon het script vinden op een website van de eigenaar. Omdat deze website niet bereikbaar is kan het script niet functioneren, want de bestanden zitten niet in het script maar op een andere locatie.
 

rog294super

Slingeraar
De website is deels weer online lijkt het. Als je naar https://grmh.pl gaat zul je zien dat de website nu geen Poolse tekst toont, maar weer de Mole hole afbeelding en zal het aangeven dat je geen machtiging hebt tot de server. Dus misschien doet de mod het binnenkort het weer of misschien zal het een nieuwe download link tonen.

Momenteel heb ik geen mod kunnen vinden die automatisch het boerendorp venster sluit na het ophalen van grondstoffen.
mods die ik gebruik zijn:
Dio-tools-david, grepodata, grepolis map enhancer, modscripts (toont statistieken maar grepodata is overzichtelijker en werkt beter)& grepolis report converter (stopt eind dit jaar)
 

maior

Boogschutter
Love Mole Hole.

Maar sinds een paar maanden (of misschien zelfs nog langer) zitten er best wel wat bugs in. Ik hoopte even dat ze opgelost waren toen ik dit las, maar helaas.

Wanneer het script draait is het niet mogelijk bij mij om spreuken op aanvallen te zetten (zowel defensief als offensief). Daarnaast loopt Grepo ook sneller vast wanneer Mole Hole aan staat...

Jammer, want ik vind dit één van de leukere scripts
 
Bovenaan