• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Moraal

DeletedUser

Gast
In o.a. de wereld Eta is de factor Moraal ingevoerd. Deze term en inhoud ken ik wel van Tribal Wars, op Grepolis zie ik echter nergens wat het moraal% is. Is er wel of geen moraal effectief, en waar kan ik deze moraal zien?
 

DeletedUser

Gast
AW: Moraal

Deze had ik ook al gevonden, maar ik heb de vraag blijkbaar niet duidelijk gesteld.
Wanneer je met de muisaanwijzer op de kaart over een stad gaat, dan worden gegevens zichtbaar: de naam van de de stad, naam van de eigenaar, hoeveelheid punten en eventueel de alliantie.
In Tribal Wars wordt ook de moraal zichtbaar, deze mis ik hier. Dit is wat ik bedoel: waar kan ik de moraal van een tegenstander zien, of moet ik er iedere keer een rekenmachine bij pakken?
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Moraal

Hoe bereken ik moraal als ik een kleinere stad aanval?

[ (punten verdediger/punten aanvaller) * 3 + 0,3 ] * 100
 

DeletedUser

Gast
AW: Moraal

Daar zal je elke keer een rekenmachine voor moeten pakken ja.
Je kan ook gewoon je punten delen door 4,29, dan weet je meteen hoeveel punten de verdediger minimum moet hebben om 100% moraal te hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moraal

Moraal zou gewoon afgeschaft moeten worden, zie de discussie op Wereld Zeta
 
Bovenaan