• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Naam Veranderen

DeletedUser26696

Gast
Ik weet niet of ik dit onder dit Topic moet zetten maar ik weet ook niet waar anders.
Ik heb mijn account: SenatorKing
Van een vriend gekregen die ging stoppen ik was daar heel blij mee maar is er een mogelijkheid om mijn naam te kunnen veranderen? ik vind de naam eigenlijk niks.
 

DeletedUser26261

Gast
Je kan je naam niet zomaar veranderen, enkel wanneer support hier een reden voorgeeft (ongepaste naam bijv.) kunnen ze je de mogelijkheid geven om je naam te veranderen. Ik denk niet dat de support voor jouw reden jouw naam zal laten veranderen, je kan het altijd proberen.

Klik hier om een ticket naar support te sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26696

Gast
Je kan je naam niet zomaar veranderen, enkel wanneer support hier een reden voorgeeft (ongepaste naam bijv.) kunnen ze je de mogelijkheid geven om je naam te veranderen. Ik denk niet dat de support voor jouw reden jouw naam zal laten veranderen, je kan het altijd proberen.

Klik hier om een ticket naar support te sturen.

Ik heb net het knopje Contact rechts boven gevonden dit topic kan gesloten worden hoop dat het werkt anders is het jammer en wordt het met een 'minder' leuke naam rondlopen
 

DeletedUser23782

Gast
Wat is dit nou weer voor iets leuks dan?
Uthisha zei mij via support op 8 augustus 2015 en ik citeer:
''Het is het om technische redenen niet mogelijk je naam te wijzigen.''

En nu hoor ik hier dat het wel gewoon mogelijk is..
 

DeletedUser23789

Gast
Met de technische beperkingen waarnaar wij verwijzen doelen we op het feit dat het overgrote deel van de Grepolis staff de tools om namen te wijzigen niet heeft. Mede om die reden zetten we dergelijke aanvragen normaal niet door naar een 'hoger niveau' (dat handmatig namen kan wijzigen).

Het kan voorkomen bij een ongepaste naam dat we besluiten dat een naamswijziging een goede oplossing is. Denk bijvoorbeeld aan een naam die door actuele gebeurtenissen een vervelende lading heeft gekregen en als gevolg daarvan als ongepast kan worden gezien. Ongepaste namen die ten strengste verboden zijn (richtlijnen zijn terug te vinden in de spelregels), worden natuurlijk in geen geval veranderd.

In het algemeen kun je er dus vanuit gaan dat we een naam niet veranderen, aangezien dit enkel gedaan kan worden door medewerkers wiens taak dit eigenlijk niet is.
 

DeletedUser23782

Gast
Onder technische beperkingen versta ik dat het gewoon simpelweg niet mogelijk is. Jullie verstaan blijkbaar dat het wel mogelijk is maar niet door de betreffende persoon..

Misschien iets anders verwoorden want dit zorgt echt voor onduidelijkheden...
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Het is een technisch moeilijk proces om een naamwijziging door te voeren en het vraagt erg veel van onze servers om dit op tientallen plekken goed gesynchroniseerd te krijgen dat dit wereldwijd niet wordt aangeboden. Natuurlijk is het wel noodzakelijk dat het kan, om bijvoorbeeld ongepaste namen te kunnen weren. Maar wij voeren dit dus enkel bij hoogste uitzondering uit om de kwaliteit van de servers en het spel te waarborgen.
 

DeletedUser

Gast
Heeft naamsverandering iets met kwaliteit van de server te maken? Op Tribalwars kan je voor 500 premium punten je naam wijzigen. Vreemd dat dat hier niet kan aangezien innogames geldwolven zijn.
 
Bovenaan