• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Nachtbonus verhogen na 500% op Sestos

DeletedUser27634

Gast
Ik zou willen voorstellen om de nachtbonus te verhogen tot 500% zodat ik s'nachts weer rustig kan slapen.
Of maak er een 24/7 spel van het is het een of het ander.
Ik had dit spel juist gekozen vanwege het hebben van een nachtbonus er zijn genoeg 24/7 spellen.
Maar ja nu het spel vordert is het lucratief om s'nachts aan te vallen het is ook een van de makkelijke manieren om een kolo te landen.
Graag jullie mening.

KingGeorge I
 

DeletedUser29205

Gast
tegen
dat er een nb prima maar ik vind die zo goed genoeg
ga maar eens op een internationale server spelen daar is helemaal geen nb.
zouden ze hier ook moeten doen
 

DeletedUser29138

Gast
Het is inderdaad irritant om 's nachts aangevallen te worden, helaas is dit nog steeds onderdeel van het spel. Wij voorzien een nachtbonus maar op de internationale server is die er zelfs niet en kan er 24/7 aangevallen worden.

Ik weet niet in hoeverre je het spel reeds kent en wat jouw voorkeuren zijn maar misschien moet je opstand een kans geven? Bij opstand wordt er in het algemeen weinig tot niet aangevallen 's nachts omdat daar iedereen wel met muren etc speelt en je hebt ook 12u de tijd om een opstand te melden i.p.v. dat er een kolonisatieschip in jouw stad ligt.
 

DeletedUser19512

Gast
upload_2019-2-6_23-26-11.png


dus......wanneer had je die kolo laten landen?
 
Bovenaan