• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtwaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
hier is die
94a0a22f05f40541989281ac2c81f936.png

Niet waar, er stond alleen :).

Liegerd :O
 

Concealed

Harpij
Goede nacht... ik hoop oprecht dat iedereen een mooie Valentijns-wens heeft gekregen...

Intermenselijke relaties/reacties is naar mijn mening toch het hoogste wat er is... :)
(het is ook de enige manier om ons voort te planten maar dat terzijde dat bedoelde ik niet perse)
 

DeletedUser

Gast
Intermenselijke relaties/reacties is naar mijn mening toch het hoogste wat er is... :)
(het is ook de enige manier om ons voort te planten maar dat terzijde dat bedoelde ik niet perse)

Jaja, cover het maar snel :p

En als antwoord op de vraag van Robin die wss wel weer zal gaan komen: Nog wakker, niet al wakker :)
En ik ga ook niet echt meer slapen vannacht, wat zil zeggen dat jullie morgen allemaal tegen een levend lijk gaan zitten praten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Goede nacht... ik hoop oprecht dat iedereen een mooie Valentijns-wens heeft gekregen...

Intermenselijke relaties/reacties is naar mijn mening toch het hoogste wat er is... :)
(het is ook de enige manier om ons voort te planten maar dat terzijde dat bedoelde ik niet perse)

Je bent wel 2 dagen te laat :p

Morgen iedereen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan