• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtwaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19293

Gast
Mijne mede greponisten!!!! Onzer koningin is reeds sinds enkele dagen bezig meerdere germanisten te verbannen.
Komt hier allen tegen in opstand!!!! Maakt gezamenlijk tot onze koning: Ticolo de 1e!!!!!!!!!
 

AriChibi

Hydra
maar... Ik was toch de leider? PotG, zeg eens dat ik de leider ben!

Ik heb geen enkele behoefte aan leiding in wat voor vorm dan ook, dus doe maar niet.

Enige vorm van tegenspraak zal bestraft worden met een publiekelijke executie, waarna uw hoofd middenin de stad op een praalstok wordt geprikt als waarschuwing voor de rest van het volk... maar niet voordat we de menigte u laten lynchen naar hun behoefte.
 

AriChibi

Hydra
Mijne mede greponisten!!!! Onzer koningin is reeds sinds enkele dagen bezig meerdere germanisten te verbannen.
Komt hier allen tegen in opstand!!!! Maakt gezamenlijk tot onze koning: Ticolo de 1e!!!!!!!!!

Hierbij staat Reussie's hoofd te praal voor het gemeentehuis, moge hij nooit rust vinden in de hel waar hij behoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan