• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtwaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Vindt het er enerzijds niet verkeerd uit zien, maar ze kunnen hun tijd beter voor andere dingen gebruiken.

Ik vind het nogal bijzonder dat als we kijken naar de "blunder" van vorige week, dat ze daarna met zo'n update komen, eentje waar een redelijk deel van de community niet op zit te wachten, geen enkel voordeel heeft behalve dat het er anders uitziet en we vervolgens vanuit Duitsland een antwoord krijgen, dat ze druk bezig zijn.
 

DeletedUser17953

Gast
Ik vind het nogal bijzonder dat als we kijken naar de "blunder" van vorige week, dat ze daarna met zo'n update komen, eentje waar een redelijk deel van de community niet op zit te wachten, geen enkel voordeel heeft behalve dat het er anders uitziet en we vervolgens vanuit Duitsland een antwoord krijgen, dat ze druk bezig zijn.

Ja, ze zullen door deze update vast en zeker weer 10 bugs moeten fixen, zorg nou maar eerst dat het spelletje loopt. Een week lang berichten van de leden gekregen over de troepen die ze verloren zijn waar ik niks mee kon. :mad:
 

sjaak 1515

Hopliet
Ik vind hem niet zo heel erg, alleen de bugs zijn "niet zo fijn" en dat je eerst alles weg moet klikken voordat je wat kan doen, dus dat het op de achtergrond komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan