• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

DeletedUser22289

Gast
Gaan de Nederlanders onder ons naar België kijken? Want ze zeggen allemaal dat die Nederlanders nu voor de Belgen gaan supporteren, alhoewel...

En ik heb er alvast zin in!

Hahah dat wil ik zien, geen Oranje dit jaar maar de Belgische driekleur, voor dat spektakel steek ik maar al te graag de grens een keertje meer over ;)
 

DeletedUser22163

Gast
ik ga nie voor België supporteren. Die arogante belgen toch, ze hebben goeie spelers maar als team samen zijn ze shit. Mijn mening hoor ;)
 

AriChibi

Hydra
Volgens de Belgische grondwet moeten de kleuren van de Belgische vlag eigenlijk andersom en zo zie je maar weer dat die Belgengrappen toch terecht zijn.
 

DeletedUser23053

Gast
Oei, nachtwaker is officieel dood. Eens het kloppend hart van een bruisende community, nu het wormvormig aanhangsel van een community waar zelfs Jaspenia mod kan worden!
Tekenend!
Zijn er eigenlijk nog mensen zoals Rutger, Batbeetje, Sanhal e.d. over?
 

DeletedUser23442

Gast
Oei, nachtwaker is officieel dood. Eens het kloppend hart van een bruisende community, nu het wormvormig aanhangsel van een community waar zelfs Jaspenia mod kan worden!
Tekenend!
Zijn er eigenlijk nog mensen zoals Rutger, Batbeetje, Sanhal e.d. over?

Kan ik alleen mod worden van wormvormige aanhangsels dan? :O
 
Bovenaan