• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

Genius0615

Erinys
Nope, ik heb 150 jaar liggen slapen (magnetische slaap)

Ik ben niet achterlijk, ik ben idd niet zo dom, tegendeel, heb wel wat mensenkennis, heb in de 90 voor wiskunde, zou dus geen probleem mogen zijn wat intelligent betreft en wat spelfouten betreft, da's omdat ik geen zin heb om deftig te typen, maar dat is het niet. Je bedoeld hier gewoon dat ik niet deftig kan lezen en dat kan ik wil. Verder is deze post volkomen irrelevant, zoals we van je gewoon zijn.

Nope, ik probeer gewoon een grotere troll dan jij en joel samen te zijn, ik ben nu eenmaal nog duizelig van mijn magnetische slaap (#roleplay)

Ik zet het ff hier want ik mag niet meer reageren in het wvw topic.

Ik twijfel er nogal sterk aan dat jij überhaupt boven de 50 hebt voor wiskunde, laat staan 90. Wat dat mensenkennis betreft, ik zou niet weten hoe je er aan komt als ik de intelligentie van je berichten zie want dat neigt toch meer naar een lichte vorm van zwakzinnigheid.

Wat dat trollen betreft, ik betwijfel of je de betekenis van het woord zelfs begrijpt.
 
Bovenaan