• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nederlandse media en Islam

DeletedUser

Gast
Mooi filmpje. Laat weer eens zien hoe de media gebruikt maakt van verborgen manipulatie. Zo worden alle tv-kijkers, krantenlezers met zachte hand stiekem een richting opgeduwd.
 

DeletedUser11507

Gast
Ze maken ook leuke reclame voor zichzelf met betrekking tot Islam in Irak en Syria.
Leesvoer: http://www.defenddemocracy.org/media-hit/thomas-joscelyn-analysis-islamic-state-advertises-war-crimes-in-video-commemorating-end-of/
Filmpje: https://www.facebook.com/photo.php?v=1534920086727913

^^ Nieuwe stijl - Eind van de ramadam vieren. (Graphic images from Islamic State's video celebrating end of Ramadan)
 

DeletedUser

Gast
Het feit dat je bij een topic over moslims direct wijst naar de radicale vind ik erg jammer aangezien 99.99% niet radicaal is.
 

DeletedUser11507

Gast
Het feit dat je bij een topic over moslims direct wijst naar de radicale vind ik erg jammer aangezien 99.99% niet radicaal is.

Vraagje heb je wel is de koran gelezen??

Staat letterlijk in ben je geen moslim en of eet je varkensvlees of drinkt. Dan hoor je er niet bij en word je niet herkend..

(Moslim ouders, die hun kinderen slaan omdat ze zich niet aan de regels houden van de koran)
Dan krijg je dus bovenstaande taferelen, daarnaast moet je kosten wat het kost de ander overtuigen van het moslim geloof om zo in het paradijs te komen (Wahalah).

Christenen geloven ook maar dan niet zo extreem (Niet meer, denk aan kruistochten)
Elk geloof is min of meer radicaal, voorbeeld Nederlands hervormd. Algemeen bekend dat die zoveel mogelijk zieltjes willen winnen. Enigste normale geloof in mijn ogen is "Katholiek" Paus in Rome, die is niet zo opdringerig ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
In die tijd was er (hoogst waarschijnlijk) een varkens griep dat dodelijk was voor mensen. Vandaar dat heersers met toegang tot de Quran het volk dmv de Quran probeerde te weerhouden om dit vlees te eten.

Er zijn btw ook verschillende interpretaties van de Islam. Ik heb geleerd van me oma dat ik iedereen met gelijke rechten moet behandelen. Zo ging ik altijd met school (zonder bomgordel) naar de kerk en heb ik ook geld gegeven aan een project van een plaatselijke kerk (ze gingen een school in een 3de wereld land bouwen).

Iedereen is dus gelijk volgens mij en mijn hele (Indische) moskee. Alleen satan aanbidders is een ander verhaal.
 

DeletedUser

Gast
Nee het westen zijn satanisten die aan rituele offers doen en aan kindermisbruik.
 

DeletedUser10508

Gast
Nee het westen zijn satanisten die aan rituele offers doen en aan kindermisbruik.

Hmmm... ik zit in het westen, ik wist niet dat ik aan kindermisbruik of aan rituele offers doe. Bedankt om mij er aan te herinneren! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nee niet wij. Maar onze ''leiders'' wel. Onbewust laten ze ons ook satanistiche dingen zien of doen dmv propoganda.
Mooi voorbeeldje is die duim en die pink in concerten. Dit geeft ze kracht.
 

DeletedUser10508

Gast
Nee niet wij. Maar onze ''leiders'' wel. Onbewust laten ze ons ook satanistiche dingen zien of doen dmv propoganda.
Mooi voorbeeldje is die duim en die pink in concerten. Dit geeft ze kracht.


RockFingers.jpg

Als je dit bedoelt, lach ik je vierkant uit. ;)
Straks ga je nog zeggen dat Eddie, de mascotte van Iron Maiden, ook voor Satan staat, en zo voor de kindermisbruik, en niet te vergeten dat je zo direct haat hebt aan de Islam, dat ook nog is betekent dat je met de mainstream-media akkoord gaat, wat ook weer eens aangeeft dat je niks weet. :)
 

DeletedUser

Gast
Flowervalley, zhb-hoven... Jullie hebben echt geen flauw idee hoe grof jullie kunnen zijn tegen andere mensen he?
Ik probeer hier dan nog (soms cynische) grapjes te maken, maar wat jullie schrijven is gewoon stuitend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik ben niet gelovig, maar ik kan me niet voorstellen dat het normaal is dat je uit naam van een god iemand dood maakt, ik kan me voorstellen dat de media harde uitspraken doet, maar eerlijk is eerlijk, europa moet ook hand in eigen boezem steken.
het materiaal waarmee de isis strijdt komt oa ook uit onze landen, beetje hypocriet zijn we dus....
mijn schoonfamilie woont in irak en is moslim, gelukkig zijn de aanvallen van de isis nog niet gelukt, wat mij betreft een paar flinke bommen erop want met rede valt er niet te praten
ik wil niemand hier aanvallen en respect voor de goede mensen, maar dit is mijn mening
 
Bovenaan