• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuiwe wereld

Yvonne58

Boogschutter
Hallo
Kunnen jullie aangeven wanneer er ongeveer een nieuwe wereld komt. Kunnen we dat eind van de maand nog verwachten?
 

Yvonne58

Boogschutter
Daat weet ik maar jullie slaan een enkele keer een maand open vandaar dat ik het heb gevraagd. maar geen probleem ik ben al geinformeerd
 

Uradumas

Slingeraar
twee vragen

1/2 hoe lang duurt de nachtbonus - volgens bericht op dit open forum van 0:00 tot 8:00 maar volgens de aankondigings-PM binnen grepolis duurt de nachtbonus van 0:00 tot 7:00 - wat is het nu; dit is toch wel een belangrijk verschil - duidelijke communicatie aub

2/2 speciale effecten is dat 10% snellere recrutering zwaardvechters volgens dit open forum, of is het 15% snellere recrutering van zwaardvechters volgens de aankondigings-PM in grepolis - wat is het nu
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
twee vragen

1/2 hoe lang duurt de nachtbonus - volgens bericht op dit open forum van 0:00 tot 8:00 maar volgens de aankondigings-PM binnen grepolis duurt de nachtbonus van 0:00 tot 7:00 - wat is het nu; dit is toch wel een belangrijk verschil - duidelijke communicatie aub

2/2 speciale effecten is dat 10% snellere recrutering zwaardvechters volgens dit open forum, of is het 15% snellere recrutering van zwaardvechters volgens de aankondigings-PM in grepolis - wat is het nu
Oei, de ingame aankondiging klopte klaarblijkelijk niet. Die op het forum wel.
 
Bovenaan