• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Nieuw evenement ~~ wiki

DeletedUser22289

Gast
Hallo,

Is deze onderstaande afbeelding wel juist, aangezien de 'Perfecte pilaren gedrapeerd met perfecte blauwe vaandels' eerder iets lijken voor de eerste plaats en niet voor de vierde.

step0001.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20586

Gast
Hallo,

Is deze onderstaande afbeelding wel juist, aangezien de 'Perfecte pilaren gedrapeerd met perfecte blauwe vaandels' eerder iets lijken voor de eerste plaats en niet voor de vierde.

step0001.png
De afbeelding wordt niet weergegeven.
 

DeletedUser

Gast
Hallo,

Is deze onderstaande afbeelding wel juist, aangezien de 'Perfecte pilaren gedrapeerd met perfecte blauwe vaandels' eerder iets lijken voor de eerste plaats en niet voor de vierde.

step0001.png
ook niet met .jpg
 

DeletedUser19642

Gast
hoe kan je slagveld 6 aanvallen ? mijn leger overzicht komt er telkens voor ?
 

Armand0

Manticore
het systeem is waardeloos, duurde ff voor ik zag hoe dat moest, maar klik op die knop in de rode cirkel rechtsboven.
2c515b3f812fdfb38f04cc7efcd4e375.png
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
hoe kan je slagveld 6 aanvallen ? mijn leger overzicht komt er telkens voor ?
Dio tools uitzetten, dio verkleint de plattegrond.
Maar let op, als je hem erna weer inschakelt werkt de plattegrond niet meer, dus kan je allen het event spelen als dio tools uit is.

Of Quack Toolsammlung installeren, die geeft de optie op je "troepen en ranglijst"te verbergen waardoor je wel alle slagvelden ziet.
 
Bovenaan