• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe ontwikkelingen mooi maar internet delen optimaliseren ho maar.

DeletedUser

Gast
Het is mooi hoor dat je met iedereen van innogames kan praten over nieuwe ontwikkelingen.
Meer dan een jaar internet delen.
Meer dan een jaar met diegene dagelijks 8 tot 12 uur grepolis spelen.
Durf ik van mezelf te zeggen dat ik een grote kennis heb ten aanzien internet delen.
Zo wel de voordelen als de grote nadelen.
Gelukkig en daar heb ik respect voor gekregen gaan creepy en kroenuh er niet zo spastisch mee om als in het verleden gedaan werd dat is al een hele vooruitgang op zich.

Misschiien komt het moment nog wel eens om van gedacht te wisselen over internet delen voor mij en de mijne komt het te laat voor anderen kan het wel weer helpen.

Mijn droom is naar innogames toe te rijden in duitsland.

Met 2 onwikkelaars te spelen dan ben ik aanvaller en de ontwikkelaars internet delen.
Lijk me leuk.

Voorbeeldje

Speler A deelt met niemand internet.

Speler B en C delen internet

A valt B aan B zet het uiltje op speler B.
Het gevolg is dat speler c niet kan counteren voor speler A.
zet je er geen uiltje op ben je ook in het nedeel want dan zie jen niet wat er binnen komt. Terwij een ander dat wel kan zien.
Mijn maat en ik delen geen internet.
Zitten op skype.

Speler A valt mij aan ik zet er een uiltje ach ook nog zeestorm.
Zeg tegen me maat he speler B valt mij aan met een vuurstad.
Die ligt daar en daar bij jou maak jij even een opstand voor me.
pats opgelost.

Weet je wat ook leuk is.
Een vijandelijk alliantie had een massa aanval gepland op een van mijn huis genoten.

Motivatie om haar te pakken.

Die twee kunnen haar niet helpen.
Als ze per ongeluk een gunst op een aanval gooit kunnen die twee ook niks en kunnen we haar ongestraft slopen. Was een oude alliantie waar we inzaten dus die wisten dat we internet deelde.

Ik durf hard op te beweren dat spelers die internet delen zwaar gehandicapt zijn.
Waar men beginnende speler onvoldoend voor waarschuwen. En onvoldoende spel inzicht hebben om dat te overzien.

Zo zijn er nog veel meer leuke dingen om te ervaren.

Staat het hier niet goed mag het ergens anders geplaatst worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan