• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23431

Gast
Weet iemand wanneer de volgende wereld van start gaat?

Als je kijkt naar de tijd tussen de voorgaande werelden wordt het wel weer tijd toch?

Kan me voorstellen dat dat 'geheim' is, maar nieuwsgierigheid nam even de overhand :)
 

DeletedUser22821

Gast
tussen juktas en knossos zaten er 2 maanden dus zal voor ergens in november zijn denk ik
 

DeletedUser23431

Gast
dus zou logischerwijs de volgende wereld snel volgen, maar er komt maar geen aankondiging :confused:
 

DeletedUser22821

Gast
ja maar als je kijkt zie je dat 3 maanden achter elkaar elke maand een wereld uitkwam maar daarvoor was het drie maanden geen (heraklion maart-ithaka juni)
 

DeletedUser23431

Gast
Hopen dat de volgende snel komt dan, met mooie instellingen als het even kan ;)
 

DeletedUser

Gast
Voorlopig is er nog geen aankondiging voor een nieuwe wereld. Zodra er nieuws bekend wordt gemaakt over een nieuwe wereld verschijnt het bij Aankondigingen op het Algemeen Forum en op de Facebookpagina. Meer zinnigs dan dit valt er niet over te zeggen.
 

DeletedUser

Gast
Denk dat ze wel een nieuwe wereld starten als de herbalancering wordt ingevoerd.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
over 3 dagen dus al haha

nou, ik hoop het eerlijk gezegd
Helaas is dat op dit moment nog niet het geval - er zijn op dit moment nog genoeg kansen voor nieuwe spelers op wereld Knossos.

Zodra wij meer weten over een nieuwe wereld, zullen we het jullie laten weten.
 

DeletedUser23431

Gast
oké, bedankt mijn vraag is beantwoord

Al ben ik het niet geheel met je eens dat Knossos nog aantrekkelijk is voor nieuwe spelers, maar ik wacht mijn beurt geduldig af ;)
 

DeletedUser22651

Gast
Kijk naar de stats: 30000 spelers met wereldsnelheid 3.

Knossos heeft twee, ik schat dat de wereld dan als 'vol' wordt beschouwd bij iets van 35000.
Na (wat is het) anderhalve maand ofzo, zitten we op de helft volgens grepostats. Verwacht dus eerder dat de nieuwe wereld opengaat volgens de maximumtijd tussen twee werelden, en die bedraagt 3 maanden. Die zou dan met sinterklaasje naar Nederland moeten komen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan