• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22140

Gast
weet er iemand hoelang dit nog zou duren?
en of er al een nieuwe gepland staat?
 

DeletedUser13872

Gast
Dit hangt af van hoelang het duurt tot de vorige wereld vol is. Wanneer een wereld vol is weet ik niet precies.
Maar niemand weer wanneer een nieuwe wereld komt, en de leiding van grepolis NL maakt dit ook niet bekend totdat de wereld echt komt.

Maar omdat Lamia een snelle wereld was, en best goede instellingen (voor mij perfecte instellingen, maar dat geld natuurlijk niet voor iedereen) zal het niet heel lang meer duren denk ik.
 

DeletedUser22140

Gast
er zijn er ook al veel veroverd geweest dus hierdoor zal het ook nog wat versnellen hoop ik
 

DeletedUser22159

Gast
mss wisten jullie het wanneer er een beter moment is voor een nieuwe wereld te maken ;)

Nogmaals, Je geeft in een eerder bericht aan het te druk te hebben met school. Je zou daarom stoppen met dit spel, Vervolgens ga je gewoon door met spammen op het AF. Duik in je boeken kerel.
 

DeletedUser19428

Gast
Nogmaals, Je geeft in een eerder bericht aan het te druk te hebben met school. Je zou daarom stoppen met dit spel, Vervolgens ga je gewoon door met spammen op het AF. Duik in je boeken kerel.

Helemaal mee eens.

En dan dat eeuwige gezeur over een nieuwe wereld daar wordt ik niet goed van.
Gewoon de aankondiging en de facebook pagina in de gaten houden dan lees je snel genoeg wanneer er een nieuwe wereld begint en bespaar de forum-mod en ons a.u.b veel werk om niet weer van dit soort onzin topics te openen.

Dank u.
 

DeletedUser19962

Gast
Helemaal mee eens.

En dan dat eeuwige gezeur over een nieuwe wereld daar wordt ik niet goed van.
Gewoon de aankondiging en de facebook pagina in de gaten houden dan lees je snel genoeg wanneer er een nieuwe wereld begint en bespaar de forum-mod en ons a.u.b veel werk om niet weer van dit soort onzin topics te openen.

Dank u.


Ik snap je wel maar niet iedereen kan elke dag kijken of er een wereld open gaat.
het zou handiger zij als het maand van tevoren zou aangekondigd zijn dan zouden we niet hoeven te kijken en dan rustig beginnen met spelen :)
en dan zou ook niemand meer vragen wanneer nieuwe wereld open gaat.
 

DeletedUser

Gast
Snel een nieuwe wereld omdat Universe het op Lamia niet gaat redden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan