• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Nieuwe wereld

DeletedUser

Gast
Ik zou met een paar vrienden een eigen alliantie willen maken maar er is geen beginnen aan want de nummer 1 van Zakros (nieuwste wereld) heeft al 280.000 punten en er zitten al 9700 spelers in de wereld dus daarom zouden we graag een nieuwe wereld willen als dat zou kunnen.
 

DeletedUser26004

Gast
Als jij een server regelt en betaald, doe ik mee (voor een duppie op de eerste rang).
 

DeletedUser19428

Gast
Nieuwe werelden worden via de bekende kanalen bekent gemaakt wanneer die worden geopend erom zeuren helpt echt niet, we hebben net een nieuwe wereld, dus het zal nog wel een tijdje duren voor er weer 1 opent.

Voor de rest vind ik dat de forum modjes dit soort discussies gelijk moeten afsluiten want elke maand duikt er wel 1 of meerdere keren zo'n topic op (forum vervuiling noem ik dat)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22289

Gast
25 april opende Zakros zijn deuren, Innogames probeert om de 3 maand een nieuwe wereld te openen dat wilt zeggen dat hoogstwaarschijnlijk een nieuwe wereld zal openen rond 25 Juli.
 

DeletedUser

Gast
Oké bedankt dusdavid2!
Jongens ik hoefde alleen maar ongeveer een datum te krijgen en dan krijg je dit...
 

DeletedUser26696

Gast
Ik haal uit mijn vage herinnering dat wanneer een wereld sluit er snel een nieuwe wereld opent met bijna de zelfde stats. Hier heb ik ook last van gehad Sparta en snel daarna Troje.

Klopt dit? Zijn er werelden die bijna eindigen?
 

DeletedUser25952

Gast
Githion gaat denk ik bijna stoppen heeft nu 299 spelers aftellen zal al bezig zijn
 
Bovenaan