• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nooit verder dan 4 dorpen

DeletedUser11187

Gast
Hallo grepolisforummers

Ik speel nu al sedert 28-03-2010 grepolis, maar iets valt op:

IK KOM NOOIT VERDER DAN 4 STEDEN

je hoort verhalen van mensen die er een stuk of 100 hebben, maar hoe kan dat? Kan iemand mij een betere strategie voorleggen zodat ik neit zo sneel dood ga? Of is het toeval?

Bedankt,

keizer
 

DeletedUser15593

Gast
Hallo grepolisforummers

Ik speel nu al sedert 28-03-2010 grepolis, maar iets valt op:

IK KOM NOOIT VERDER DAN 4 STEDEN

je hoort verhalen van mensen die er een stuk of 100 hebben, maar hoe kan dat? Kan iemand mij een betere strategie voorleggen zodat ik neit zo sneel dood ga? Of is het toeval?

Bedankt,

keizer

Je speelt al 2 jaar maar bent niet verder gekomen dan 4 steden?!
Dan is er inderdaad iets goed mis.

Is je deff misschien slecht?
Je kan misschien tips vragen aan steff die weet er vast wat van ;)
 

DeletedUser11187

Gast
Mijn deff is ... Redelijk? Ik heb altijd een toren gehad, maar steeds de pech dat er een veel betere speler in mijn buurt ligt die mij platlegt.
 

DeletedUser15593

Gast
Mijn deff is ... Redelijk? Ik heb altijd een toren gehad, maar steeds de pech dat er een veel betere speler in mijn buurt ligt die mij platlegt.

Tja dat is inderdaad pech.

Waarom begin je niet op een nieuwe wereld alleen moet je in het begin veel online zijn anders zal je binnen een paar weken weeer veroverd worden
 

DeletedUser

Gast
Probeer in de beste alliantie van de oceaan te komen , en zorg voor wat bondgenoten die in de buurt zitten om je te steunen
 

DeletedUser15593

Gast
Probeer in de beste alliantie van de oceaan te komen , en zorg voor wat bondgenoten die in de buurt zitten om je te steunen

Heb je er wel rekening mee gehouden dat in het begin van een nieuwe wereld er geen echte 'beste alliantie' bestaat.

En als je op een wereld gaat spelen die al een tijdje bezig is kom je ook niet in de top-ally omdat je te klein bent
 

DeletedUser11295

Gast
Als je al zolang speelt heb je nooit echt actief gespeeld, sorry dat ik het zeg maar zelfs de grootste noob (iemand zoals mij toen ik begon op Kappa) haalde meer dan 4 steden ;)
 

DeletedUser

Gast
Hallo grepolisforummers
Ik speel nu al sedert 28-03-2010 grepolis, maar iets valt op:
IK KOM NOOIT VERDER DAN 4 STEDEN
je hoort verhalen van mensen die er een stuk of 100 hebben, maar hoe kan dat? Kan iemand mij een betere strategie voorleggen zodat ik neit zo sneel dood ga? Of is het toeval?

Bedankt,
keizer

Het is een combinatie van geluk (in jouw geval pech) en tactiek, maar ook het ontbreken van goede begeleiding om je verder te helpen in het spel.
 

DeletedUser18267

Gast
Zonder een goede alliantie kom je nergens ver. Dus dat moet prioriteit 1 zijn als je gaat spelen. Stel je actief op en doe mee in de forums, dan word je ook geholpen als de nood aan de man is. Ten minste dat is mijn ervaring. Ik speel niet zo lang en ben op drie bestaande werelden gestart, waarbij ik bij alle al aan het uitbreiden ben. Maar de factor geluk speelt ook zeker een rol.
 

DeletedUser12982

Gast
Zonder een goede alliantie kom je nergens ver. Dus dat moet prioriteit 1 zijn als je gaat spelen. Stel je actief op en doe mee in de forums, dan word je ook geholpen als de nood aan de man is. Ten minste dat is mijn ervaring. Ik speel niet zo lang en ben op drie bestaande werelden gestart, waarbij ik bij alle al aan het uitbreiden ben. Maar de factor geluk speelt ook zeker een rol.

Ik sta anders helemaal alleen toch met 36 steden op Nu...
 

DeletedUser15593

Gast
Ik sta anders helemaal alleen toch met 36 steden op Nu...

Ik stond een paar een paar weken alleen zonder ally op theta met 48 steden ;)

Maar inderdaad je hebt een beetje geluk nodig + activiteit + tactiek= een (top) speler
 

DeletedUser

Gast
Ik sta anders helemaal alleen toch met 36 steden op Nu...

Hahahahaha, praat geen onzin!!

Je hebt 36 steden, 33 daarvan heb je gekoliniseerd/gekregen toen je lid was van een alliantie en de laatste 3 heb je gekoliniseerd/gekregen toen de Wereldwonderen allemaal waren gebouwd en dus 80% van de spelers stoppen.
Iedere noob kan 100 steden krijgen op een wereld die eigenlijk dood is (dus na de Wereldwonderen).

Veel speelplezier op Nu en plaats geen onzin berichten meer, Dank U.
 

DeletedUser

Gast
Begin later als een wereld start de toppers zijn dan al gestart en lig je meer bij inactieve
 

DeletedUser

Gast
Hahahahaha, praat geen onzin!!

Je hebt 36 steden, 33 daarvan heb je gekoliniseerd/gekregen toen je lid was van een alliantie en de laatste 3 heb je gekoliniseerd/gekregen toen de Wereldwonderen allemaal waren gebouwd en dus 80% van de spelers stoppen.
Iedere noob kan 100 steden krijgen op een wereld die eigenlijk dood is (dus na de Wereldwonderen).

Veel speelplezier op Nu en plaats geen onzin berichten meer, Dank U.

Het ging beb denk ik ook om het behouden van steden. Hij wil (volgens mij dan) zeggen dat geen alliantie hebben geen excuus is om steden kwijt te geraken, hij behoudt ze immers ook in z'n eentje. Maar goed, niet dat ik met z'n redenering akkoord ga, hij is namelijk niet de gemiddelde speler hé ;)
 

DeletedUser

Gast
Als je echt succes wil moet je er vol voor gaan. Je moet wat actiever worden en op zoek gaan naar een goede alliantie in de buurt. Je moet dan wel een goede sollicitatiebrief kunnen schrijven en ook een beetje bluffen.
 

DeletedUser

Gast
Het ging beb denk ik ook om het behouden van steden. Hij wil (volgens mij dan) zeggen dat geen alliantie hebben geen excuus is om steden kwijt te geraken, hij behoudt ze immers ook in z'n eentje.

Op een wereld die op sterven na dood is, kan iedere noob dat! :D
 
Bovenaan