• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

op de site komen

DeletedUser

Gast
ik kan niet op de site komen komt dit door dat ze hem bijwerken of door een fout en weet iemand waneer ik weer kan inloggen :confused:


Waar : op www.grepolis.nl
Wat gebeurt er fout : kan niet op de site komen
Welke browser gebruik je : internet explorer (IE)
screenshot(s) vd fout :
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

ik heb hetzelfde probleem: 500 - Internal Server Error
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

Deze ochtend waren er enkel serverproblemen. Onze excuses voor het ongemak.
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

Ik heb eerlijk gezegd niet verder gekeken, maar ik heb de vraag of de problemen al opgelost zijn..? Zo ja, dan weet ik niet waar het aan ligt, maar de grepolis website is erg langzaam, het forum daarentegen niet. Eveneens krijg ik nog steeds de "500 - Internal Server Error"
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

Ik heb eerlijk gezegd niet verder gekeken, maar ik heb de vraag of de problemen al opgelost zijn..? Zo ja, dan weet ik niet waar het aan ligt, maar de grepolis website is erg langzaam, het forum daarentegen niet. Eveneens krijg ik nog steeds de "500 - Internal Server Error"

Ja nu zijn er even problemen volgens mij, al heb ik er geen last van, want ik was al ingelogd :p
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

Er is nu zo'n leuk mannetje met sorry:p
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

Ook ik kan niet inloggen :O

@ Othi, zij de problemen nogsteeds gaande, dat ik (we?) er nog niet op kan(kunnen)?
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

We zijn ons bewust van de problemen, de technici zijn er mee bezig, gelieve geduld te hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

ik kon er na 5 minuutjes ofzo al terug op, had gwn van 11.55 tot 12 uur deze middag het probleem dat ik niet kon inloggen.
 

DeletedUser9830

Gast
AW: op de site komen

Ik kan er ook weer niet opkomen! Doe er wat aan S.v.p. ik moet bijna een aanval versturen!
 

DeletedUser

Gast
AW: op de site komen

We zijn ons bewust van de problemen, de technici zijn er mee bezig, gelieve geduld te hebben.

Top ;)
Zullen het dan wel vanzelf wel weer goed zien gaan ;)

Edit:
Ik kon zojuist weer op de site ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan