• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

opdrachten niet goed leesbaar

DeletedUser

Gast
als ik op een opdracht klik krijg ik maar de helft te zien alleen het gedeelte met de beloning en het acepteren en ophalen
maar ik kan daarom bij sommige opdrachten niet goed zien wat ik allemaal moet doen HELP ME!
 

DeletedUser15574

Gast
Welke browser gebruik je? Heb je misschien een klein beeldscherm? Als we dat weten kunnen wij jou eerder helpen.
 

DeletedUser

Gast
nee een klein beeldscherm ligt het niet aan op een laptop beneden doet hij het wel
 

DeletedUser

Gast
Heb je er een plaatje van?
Is het alleen op 1 wereld? Zo ja, welke? Zo nee, welke?

Probeer is een andere browser, een andere computer, opnieuw opstarten, herladen, etc. Controleer ook voor virussen en verwijder je cookies, dit kan allemaal helpen.
 

DeletedUser

Gast
ja op andere computers doet hij het wel ik speel trouwens op omega en andere werelden doet hij het bij mij ook maar alleen op deze pc
ik heb mn cookies al verwijdert maar dat heeft geen effect wat nu?!
 

DeletedUser

Gast
ow nou in dat geval ik gebruik internet explorer maar ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat gebruikt
 

DeletedUser5716

Gast
ow nou in dat geval ik gebruik internet explorer maar ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat gebruikt

Je kunt beter geen internet explorer gebruiken, wij adviseren voor het spellen van grepolis gebruik te maken van Google Chrome of FireFox of Safari.
Als je een screenshot kan toevoegen is dat voor ons iets makkelijker om te zien wat jij ziet.

Je geeft aan dat je de cookies en cache al verwijderd hebt, probeer het eens door middel van CTRL+F5.
 

DeletedUser15574

Gast
Ikzelf verwacht dat hij nadat hij een andere browser heeft geïnstalleerd alles het normaal gaat doen. Dus ik denk dat dat de beste oplossing is Kevador.
 

DeletedUser5716

Gast
Ikzelf verwacht dat hij nadat hij een andere browser heeft geïnstalleerd alles het normaal gaat doen. Dus ik denk dat dat de beste oplossing is Kevador.

Heeft die verwachting ook, maar wil dat wel zeker weten :D
 

DeletedUser15574

Gast
Kan je misschien eerst proberen of het met een andere browser wel werkt?
 

DeletedUser5716

Gast
:confused: hoe maak ik een screenshot (nog nooit gedaan)

Stap 1 - Print Screen (PrtScn) knop
U heeft de Print Screen knop van uw toetsenbord nodig om een kopie te maken van wat er op uw scherm te zien is. Deze knop is meestal een van de bovenste knoppen op het toetsenbord en bevat de tekst "PrtScr/SysRq" of iets anders cryptisch.

Om een kopie van uw gehele scherm te maken drukt u enkel de Print Screen knop van uw toetsenbord in.
Om een kopie van enkel het actieve window te maken drukt u Alt en Print Screen tegelijk in.


Stap 2 - Start Paint
Paint openen
afb. 2 Open paint

Wanneer u windows gebruikt, is Paint standaard geïnstalleerd en uitermate geschikt voor het maken van screenshots. Om dit programma op te starten doet u het volgende:

Klik op Start in uw windows Taskbar (NL: Taakbalk).
Klik op Run (NL: Uitvoeren).
Typ "mspaint" in en klik op OK.

Stap 3 - Plakken
Om het screenshot vervolgens in Paint te plakken drukt u op uw toetsenbord de knoppen Control (Ctrl) en V tegelijk in

Stap 4 - Opslaan
Printscreen opslaan
afb.3 Screenshot opslaan

Om het bestand op te slaan doet u het volgende:

Ga naar het menu File en kies voor de optie Save As (of druk Control en S op uw toetsenbord tegelijk in).
Kies bestandstype "JPG".
 

DeletedUser

Gast
 

DeletedUser

Gast
bosmeester ik heb alle stappen gevolgt ik weet alleen niet hoe ik ze in een berichtje moet zetten wil je dat ook effe zeggen
 

DeletedUser

Gast
Je moet ze eerst uploaden. Dat kan je (zoals ik altijd doe) bij fotoaanpassen.nl doen. Dan moet je bij 'bewaren' op online bewaren drukken. Dan krijg je een klein scgerm en moet je de onderste balk kopiëren.

1 tip, je kan beter niet dubbelposten. Wat je het best kan doen (als je iets kwijt wilt, maar je de laatste ben die een bericht heeft geplaatst) je vorige bericht aanpassen.
 

DeletedUser5716

Gast
Je moet ze eerst uploaden. Dat kan je (zoals ik altijd doe) bij fotoaanpassen.nl doen. Dan moet je bij 'bewaren' op online bewaren drukken. Dan krijg je een klein scgerm en moet je de onderste balk kopiëren.

Niet nodig BeMe.

Door middel van de afbeelding toevoegen knop in de menubalk boven het tekst venster (3e icoon van rechts) kun je een keuze maken in het venster dat geopend wordt voor afbeelding toevoegen van computer. Je kunt dan een bestand van je computer selecteren.

Je kunt inderdaad het bestand ook uploaden naar site als:
tinypic.com/
imageshack.us/
www.fotoaanpassen.nl/
De link die je daar krijgt kun je hier dmv de link button (wereldbol) hier neerzetten. Of via dezelfde afbeelding toevoegen knop.
 
Bovenaan