• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Opdrachten

DeletedUser

Gast
Ik snap helemaal niets meer van al die opdrachten die je helpen om door Grepolis te komen.

Mijn alliantie genoot heeft op Omega opdrachten die ik nooit gehad heb, maar ik heb helemaal geen opdrachten meer. Ook heb ik gehoord dat die opdrachten door gaan, zelfs al heb je al 40 steden, is dat zo? Ook lijkt het alsof iedere speler in een andere volgorde de opdrachten krijgt of juist andere opdrachten.

Ik heb heel het wiki doorgezocht omdat ik er dus helemaal niets meer van snap. Ik kan er niets vinden.

Ik wil duidelijkheid over de opdrachten. Ik wil duidelijkheid over Grepolis. Door die opdrachten heb ik geen idee hoe het hele spel in elkaar zit. Kan iemand mij helpen?
 

DeletedUser15574

Gast
Ik snap er ook niks van, na een paar dagen zonder opdracht komt er weer opeens een opdracht.
Dus het is een heel raar systeem denk ik.
 

DeletedUser15496

Gast
Ik weet ook niet hoeveel opdrachten er precies zijn want ook voor mij is het nieuw maar ik denk dat elke opdracht wordt geactiveerd door een trigger en die trigger kan van alles zijn van een senaat naar 25 brengen tot een stad veroveren/stichten en daarom denk ik dat iedereen zijn eigen volgorde heeft en dat je later eventueel ook nog opdrachten kunt krijgen
 

DeletedUser14929

Gast
Was mij ook al op gevallen en was dus naar de support gegaan. Zei zeiden het volgende:

Beste 0gima,

De tutorial kan met verschillende opdrachten eindigen. Voor elke opdracht zijn er een aantal voorwaarden, bijvoorbeeld een andere opdracht hebben afgesloten, een gebouw ver genoeg hebben uitgebouwd of iets dergelijks. In welke volgorde je de opdrachten krijgt, hangt dus af van de manier waarop jij je stad uitbreidt en de andere opdrachten doet.

Met vriendelijke groet,

HappyPineapple
Support Grepolis.nl
 

DeletedUser15496

Gast
Was mij ook al op gevallen en was dus naar de support gegaan. Zei zeiden het volgende:

Beste 0gima,

De tutorial kan met verschillende opdrachten eindigen. Voor elke opdracht zijn er een aantal voorwaarden, bijvoorbeeld een andere opdracht hebben afgesloten, een gebouw ver genoeg hebben uitgebouwd of iets dergelijks. In welke volgorde je de opdrachten krijgt, hangt dus af van de manier waarop jij je stad uitbreidt en de andere opdrachten doet.

Met vriendelijke groet,

HappyPineapple
Support Grepolis.nl
Ze worden dus geactiveerd door een trigger ;)
 

DeletedUser

Gast
Tjah... beetje verrassing is ook op zijn tijd ook niet verkeerd, alles voorspelbaar blijft ook maar saai.

Ja das waar... Maar het is dan wel oneerlijk dat iemand die het al kent van een vorige wereld ongeveer weet wat je moet doen voor de volgende opdracht, terwijl andere dat niet weten. Dan heeft het niet hebben van ervaring nog een nadeel. Ik weet zeker dat als er een poll was voor de tutorial (wel of niet) dat hij keihard zou worden afgewezen.
 

DeletedUser

Gast
Ja das waar... Maar het is dan wel oneerlijk dat iemand die het al kent van een vorige wereld ongeveer weet wat je moet doen voor de volgende opdracht, terwijl andere dat niet weten. Dan heeft het niet hebben van ervaring nog een nadeel. Ik weet zeker dat als er een poll was voor de tutorial (wel of niet) dat hij keihard zou worden afgewezen.

ik ken alle opdrachten al, heb die gehad op de beta

maar op omega heb ik nu ook al meer dan een week geen opdrachten meer gehad...
 

DeletedUser

Gast
(sorry voor de dubbelpost)

volgens mij werkt de trigger niet helemaal:
ik moet biremen onderzoeken en 5 snelle transportschepen bouwen terwijl ik pas academie level 4 heb? :O
 

DeletedUser

Gast
(sorry voor de dubbelpost)

volgens mij werkt de trigger niet helemaal:
ik moet biremen onderzoeken en 5 snelle transportschepen bouwen terwijl ik pas academie level 4 heb? :O

Ik heb tientallen birs en level 22 acca maar heb heel die opdracht niet gekregen :O
 

DeletedUser

Gast
Ik heb tientallen birs en level 22 acca maar heb heel die opdracht niet gekregen :O

lol, en weet je wat de beloningen zijn?
-als je bireem onderzoekt krijg je 3 biremen
-en als je 5 snelle transportschepen hebt krijg je er nog 5 bij

dus veel spelers die vanaf het begin op omega spelen missen al deze beloningen :O
 

DeletedUser

Gast
lol, en weet je wat de beloningen zijn?
-als je bireem onderzoekt krijg je 3 biremen
-en als je 5 snelle transportschepen hebt krijg je er nog 5 bij

dus veel spelers die vanaf het begin op omega spelen missen al deze beloningen :O

Ik had het support ingelicht, hij zei: Probeer de cookies is te verwijderen. Dus ik probeer dat, krijg ik nog geen opdracht!
 

DeletedUser15496

Gast
Ik had het support ingelicht, hij zei: Probeer de cookies is te verwijderen. Dus ik probeer dat, krijg ik nog geen opdracht!
De opdrachten worden geactiveerd door triggers dus zul je eerst weer wat moeten doen voordat ze geactiveerd worden en ze worden niet geactiveerd door je cookies te verwijderen ;)
 

DeletedUser

Gast
ik ben dan wel benieuwd wat ik dan fout doe :O

We doen niets fout, we moeten gewoon doorbouwen tot wij een opdracht krijgen. Die opdrachten komen door een ge-upgrade gebouw etc. Dus gewoon doorbouwen en hopen op een taak.

Ik vind het dan trouwens wel raar dat support mij gezegd heeft dat ik dan de cookies moet verwijderen.
 

DeletedUser

Gast
is het dan niet vreemd dat je op een wereld waar je academie pas lvl 4 is wel biremen moet onderzoeken

en op een wereld waar je al meer dan 5000 punten hebt krijg je die opdracht niet?
 
Bovenaan