• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Opdrachten

DeletedUser

Gast
Mijn alliantiegenoten hebben dezelfde gebouwen als mij ik heb ook level 22 academie maar ik heb niet de opdracht onderzoek kolonisatieschip terwijl andere dit wel hebben
 

DeletedUser

Gast
Heel die opdrachten systeem zit helemaal verkeerd in elkaar maar dat willen ze niet toegeven.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil ook gratis biremen en TB's !!

waar kan ik mijn beloning ophalen ?
of is dit enkel voor alle trage figuren ?
 

DeletedUser

Gast
het is gewoon niet eerlijk, een vriend van me kan nu beter groeien, nadat ik er veel meer werk in heb gestoken!
 

DeletedUser

Gast
het is gewoon niet eerlijk, een vriend van me kan nu beter groeien, nadat ik er veel meer werk in heb gestoken!

Onzin,

De opdrachten lijken me voor beginners, de beloning is maar 3 tot 10 stuks. B.v. Als jij al iets ontwikkeld hebt dan krijg je die opdracht waarschijnlijk niet.

Wat is de waarde van de beloning bv 3 birs ? In andere discussie wordt gesproken over aanval van een stad met 1000 BIRS.
De beloning is te weinig om de volgende opdracht uit te voeren. bv beloning 10 hops en je hebt er 40 nodig voor de nieuwe opdracht.

De toegevoegde waarde van de opdrachten bestaat uit : Het sneller begrijpen hoe het spel werkt !!!!
 

DeletedUser

Gast
Ben ik t niet mee eens..
In de opstartfase is elke eenheid een meerwaarde, ook al zijn t maar 5 gratis biremen.

in totaal heb ik dr nu ongv. 20 gratis gekregen vanuit die tutorial, voor een beginfase met snelheid 1,5 is dit zeker wel een meerwaarde.
iedereen heeft deze gratis eenheden, en wij moeten wel de moeite doen om dusdanig meer aanval te bouwen om dit te slopen.
 

DeletedUser

Gast
Dit is met alle opdrachten zo. Toen ik begon was ik na 200 tot 300 punten klaar met de opdrachten. Nu kun je tot duizenden punten gratis troepen en grondstoffen binnenkrijgen door de opdrachten te voltooien. Groeien in het begin gaat nu veel sneller dan een paar maanden geleden.
 

DeletedUser4308

Gast
mijn opdrachten zijn bij: bouw een haven gestopt, ik heb al 6 (bijna 7) steden erg raar, me vrienden kregen nog opdrachten als bouw een stad maar dat soort dingen heb ik nooit gekregen
 

DeletedUser

Gast
Erg rare opdrachten inderdaad. En het gaat op het einde ook veeeeeel te traag.
 

DeletedUser

Gast
dat zijn gewoon random opdrachten,dus de ene krijgt bv. bouw een trireem en de andere bv.bouw een grot
 

DeletedUser

Gast
ik heb wel opdrachten op de pc maar niet op mijn app.

:-s
 
Bovenaan