• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opdrachten

DeletedUser

Gast
Wie hier vindt het ook dat de paar laatste opdrachten de lat hoog leggen bv. Bouw een Kolonisatieschip is echt wel moeilijk na bouw 10 biremen. Misschien iets tussen stoppen voor de nieuwe spelers zoals bouw 5 vuurschepen of alle gs naar level 20 enz... dat is misschien wat beter.
 

DeletedUser13380

Gast
Ik wist zelfs niet dat er 'bouw een kolo' bij zat ;)

1. Dit moet meer bij ideeën.
2. Ja, zorg dat de stad een kolo aan kan, voor je hem moet bouwen.
 

DeletedUser19654

Gast
Vind ik ook. De quest gaan in het begin wel heel gemakkelijk en daarna zijn ze gewoon amper te doen.

Dan moet je biremen gaan onderzoeken en handelen met die fenische handelaar... En daar gelijk achteraan moet je snelle tp's maken! Dat duurt echt gewoon dagen... denk ik.

Wat goed is aan de quests zijn die 3 dagen vrije ventjes :p
 

DeletedUser

Gast
Wie hier vindt het ook dat de paar laatste opdrachten de lat hoog leggen bv. Bouw een Kolonisatieschip is echt wel moeilijk na bouw 10 biremen. Misschien iets tussen stoppen voor de nieuwe spelers zoals bouw 5 vuurschepen of alle gs naar level 20 enz... dat is misschien wat beter.

Is er al, alleen niet iedereen krijgt deze opdracht.
 

DeletedUser13380

Gast
Hahaha, Is die kat naar Inno aan het kijken? ^^

Nee, grapje hé! :O

Verder, gaat het in het begin té snel, en op het einde té traag, moet/mag verbeterd worden.
 

DeletedUser13380

Gast
Idd. Wat ik raar vind, is dat ze direct 'grote veranderingen' gaan doen, zoals Helden en zo. Terwijl de basis nog niet compleet gebalanceert is...
 

DeletedUser20688

Gast
Idee voor opdracht

Stuur een bericht
Beloning 5000 gs van elk

Zoek een plaatje voor je profiel

Beloning kolonisatie-schip

Makkelijker kan niet;)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Deze opdrachten zijn om beginnende spelers alle spelaspecten te laten zien/kennen. Het is dus niet specifiek om de spelers bezig te houden, gezien je de opdrachten ook kunt skippen.

Tussen bepaalde fases zit meer tijd dan de andere, omdat je in de tussentijd gewoon de ervaring die je opgedaan hebt moet toepassen voor de eerstvolgende opdracht. Zo vreemd is dit niet als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Gast
toen ik 4 maanden ongeveer geleden begon te spelen probeerde ik de opdrachten zo snel mogelijk te doen dus ik denk dat beginnende spelers dit wel hebben
 

DeletedUser

Gast
Een voordeel van de opdrachten is dat je sneller door de wat saaie eerste fase heen gaat.
 

DeletedUser

Gast
Ja maar op het einde wordt het saai en vervelend en je verliest dat leuk tempo.
 

DeletedUser20586

Gast
sommige opdrachten zijn inderdaad wel wat te hoog als je net begint, maar ik heb ze braaf opgevolgd ;)
 
Bovenaan