• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Opstand of belegering

latdekat

Harpij
Beste forumgebruikers,

Opstand of belegering? Dé vraag die mensen zich stellen als er een nieuwe wereld wordt geopend. Maar, wat is jullie favoriete systeem en waarom? En wat zijn jullie favoriete instellingen? Snel of traag, met over of zonder helden, goudhandel of niet?
 

DeletedUser22289

Gast
Hier is overlaatst nog een peiling over geweest misschien moet je die resultaten nog eens bekijken.
 

DeletedUser25974

Gast
Nadat ik op wereld Pella gespeeld heb (opstand), wacht ik tot er een wereld komt die belegering heeft.
Destijds erg veel plezier beleefd op wereld Omega, ik hoop op een soortgelijke nieuwe wereld. Tot die tijd hou ik het op het af en toe bezoeken van het forum.
 

DeletedUser24673

Gast
Belegering vind ik toch het beste,

Opstand is goed als je niet zo veel vrije tijd hebt je moet ook 12u wachten enz... Bij belegering ram je er zo en kolo in dat vind ik het leuke...

---​

Hier is overlaatst nog een peiling over geweest misschien moet je die resultaten nog eens bekijken.

Waar vind je die?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26314

Gast
Belegering, liefst lekker snel en korte belegeringstijd, zodat je lekker snel dorpjes kan overnemen en het niet zo eindeloos lang duurt.
 

DeletedUser23755

Gast
Oud overname systeem, al 2 achter elkaar met nieuw en wil graag alleen oud spelen
smiley_emoticons_nicken.gif



Is er al bekend op welke termijn er een wereld geopend gaat worden?


2 weken, maand of 2maanden ???
 

DeletedUser

Gast
Nadat ik op wereld Pella gespeeld heb (opstand), wacht ik tot er een wereld komt die belegering heeft.
Destijds erg veel plezier beleefd op wereld Omega, ik hoop op een soortgelijke nieuwe wereld. Tot die tijd hou ik het op het af en toe bezoeken van het forum.


Ik wacht met je mee! ;)
 
Bovenaan